انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

هر کسب وکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهی رسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه می توان در یک آگهی کوتاه کسب وکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند. نوپانا : هر کسب وکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهی رسانی و یا آگهی دارد. اما چگونه می توان در یک آگهی کوتاه کسب وکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ چگونه می توانیم بازده خوبی از آگهی ها کسب کنیم؟ در ادامه به بررسی برخی از تکنیک های آگهی سازی می پردازیم: بازار هدف همیشه قبل از شروع هر تبلیغی باید بازار هدف آن تبلیغ را شناسایی کرد و مطابق با سلیقه آنها تبلیغ را طراحی کرد. بدون مشخص بودن بازار هدف، شما در کار تبلیغاتی خود موفق نخواهید شد. زیرا هدف گیری عموم مردم برای هر کسب وکاری عملا غیرممکن است. مشوق های تبلیغاتی در آگهی خود انگیزه های مضاعف برای خرید به مشتری بدهید. این انگیزه می تواند شامل کد تخفیف یا اشانتیون باشد. سعی کنید در آگهی خود مخاطب را از جامعه ای که تبلیغ را ندیده اند جدا کنید و به او فرصت بهتری را پیشنهاد دهید. ارزش تبلیغی موفق است که ارز ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/ae54102107361....-%d8%a2%d9%be/