مردی بعد از ازدواجش یه موضوعی توی ذهنش جرقه میزنه و به فکرش خطور میکنه که چه ایده جالبیه که یه سایت برای افراد متاهل طراحی کنه و فقط افراد متاهل بتونن با هم آشنا بشن! در ابتدا این ایده ساده به نظر میرسه. اما این مرد که “اسمش نوئل بیدرمن” هست با ساخت این سایت تونست که میلیون ها پول کسب درآمد کنه. سایت Ashleymadison.com سایت قرار عاشقانه اس و شعار این سایت: “زندگی کوتاه است، پس با عشق زندگی کن”.موسس این سایت خودش رو یه مرد خوشبخت میدونه و سایتش هم 3.2 میلیون عضو داره که نشون میده ایده موفقی رو تونسته عملی کنه و با این ایده پولساز عجیب به ثروت برسه. ایده پولساز شگفت انگیز با دستور پخت مربای مادربزرگ


امروزه خیلی از آدمهای موفق از طریق طراحی وبسایت به کسب درآمدهای بالایی میرسن. اما جالبه بدونی که “فریزر دوهرتی” از راه و روش سنتی تونست به ثروت زیادی برسه و با استفاده از دستور پخت مربا که از مادربزرگش یاد گرفته بود، کسب و کارش رو از سن 16 سالگی شروع کرد. توی آشپزخونه خونه اش به تهیه این مربا مشغول شد و بعد هم مرباها رو فروخت. این نوجوان 16 ساله با این ایده پولساز عجیب در حال حاضر سالانه 500000 شیشه مربا میفروشه که در واقع 10 درصد از بازار مربای انگلیس رو تشکیل میده. سرمایه این نوجوان حدود 1 تا 2 میلیون دلاره! با یه ایده خلاقانه به پول و ثروت زیادی رسید.

میدونی که توی خارج، سگها و حیوانات جزئی از زندگی افراد هستن. برای همین چند تا دوست با هم همفکری کردن تا برای سگها عینک بسازن!! به نظرت ایده خنده دار و بی معنی هستش؟؟ ولی همین ایده تونسته برای صاحباش پول پارو کنه. ساخت این عینک خیلی ها رو به سمت خودش جذب کرد و توجه خیلی از رسانه های معروف رو هم جلب کرد. اونها با این ایده پولساز عجیب کارشون رو شروع کردن و بعدها کوله پشتی، جلیقه شنا، تی شرت، کلاه و حتی اسباب بازی برای حیوانات تولید کردن و از این طریق به کسب و کار چند میلیون دلاری رسیدن. ایده طراحی وسیله نظافت سگ! یک ایده پولساز جدید دیگر

توی شرایطی که از لحاظ مالی توی وضع خوبی نبود و با داشتن 2 شغل در آمد کافی برای زندگیش نداشت، یه ایده ساده تونست که اونو از این بحران نجات بده! ماتیو اسبرن کسی هست که به این فکر افتاد که برای حدود 100000 سگی که در حومه خونه اش بودن، یه کاری انجام بده. ایده ساخت وسیله نظافت فضولات سگها!! به ذهنش اومد و برای همین به نظافت محوطه ها مشغول شد! شاید کار جالبی نباشه اما ماتیو از اینکه رضایت مشتری هاشو کسب میکرد، خوشحال بود. کم کم به تعداد مشتری هاش اضافه شد و یه شخصی به اسم “مت رد بسول” سر راه زندگیش قرار گرفت و بعد از دیدن کار ماتیو ازش خواست که شریک کاریش باشه و یه مرکز ارائه خدمات حیوانات اهلی در تگزاس ساختن. در حال حاضر این مرکز به اسم Pet Butler بزرگترین مرکز نظافت فضولات حیوانی توی آمریکاس که 3000 مشتری هم داره. این یه ایده ساده ای بود که به یه ایده پولساز عجیب تبدیل شد!




تو هم جزو آدمهایی هستی که فکر میکنی با شکستن جناغ مرغ، آرزوهات برآورده میشه؟! اصلا تصورش میکردی که یه روزی این استخوان آرزو به صورت پلاستیکی وارد باز بشه؟ “کن آهرونی” وقتی که سر سفره غذاشو میخورد و از اینکه بعد از خوردن مرغ، تنها دو نفر میتونستن آرزو کنن، گیج و کلافه شده بود. تا اینکه با کلی فکر به این نتیجه رسید که شرکت LuckyBreak رو ایجاد کنه. این شرکت استخوانهایی با صدا و حس استخوان جناغ واقعی مرغ و بوقلمون رو میسازه. در حال حاضر هم 30000 استخوان تولید میکنه. این استخونها رو توی قالبهای زیبا طراحی میکنه و برای اشخاص و شرکتها میفروشه.این شرکت سالانه بیشتر از 2.5 میلیون دلار فروش داره. میبینی حتی با یه ایده غیر علمی هم میشه به ثروت رسید، فقط کافیه یاد بگیری که ایده ات رو عملی کنی و پشتکار داشته باشی. در نت نظر بخوان: پولسازترین مشاغل دنیا در سال ۲۰۱۷ کدامند؟ ایده فروش پیکسل ها در وب! ایده پولساز اینترنتی


توی سال 2005 یه دانشجوی 21 ساله انگلیسی به اسم الکس تیو یه ایده خیلی ساده به ذهنش رسید. الکس یه صفحه وب یه میلیون دلاری به راه انداخت و از طریق اون پیکسل های 1000*1000 رو به قیمت 1 میلیون دلار فروخت. با اینکه این ایده ساده به نظر میرسید اما چون منحصر بفرد بود، توجه زیادی رو به خودش جلب کرد. در عرض چند ماه الکس تونست صاحب 1.037.100 دلار درآمد بشه. آخرین آگهی توی سایت الکس به مبلغ 38100 دلار فروش رفت. هر چند بعد ها سایتهای زیادی از سایت الکس تقلید کردن اما با شکست روبرو شدن چون دیگه ایده تکراری شده بود و این ایده پولساز عجیب فقط منحصر به الکس بود. ایده جذاب و پولساز اختراع بالش مایکرو ویوی!


یه زن خانه دار با یه ایده ساده و جذاب تونست که میلیونر بشه. کیم لوین کیسه های کوچیکی با طرحهای متفاوتی رو انتخاب کرد و تصمیم گرفت مقداری ذرت داخلش بریزه و اونها رو بدوزه، بعد هم توی مایکروویو قرار بده! با این کارش یه بالش گرم و آرامش بخش تهیه کرد. به همین راحتی! توی شروع کار این ایده، کیم فکر میکرد که این بالش ها میتونن یه هدیه خوبی برای بچه هاش و همسایه هاش باشن. اما خیلی زود متوجه شد که میتونه از ایده اش استفاده کنه و گسترشش بده. برای همین به فروشگاهها و نمایشگاههای صنایع دستی رفت تا ایده اش رو بفروشه. تا اینکه مجتمع تجاری Saks تصمیم گرفت که بالشهای کیم رو توی فروشگاههاش به نمایش بذاره. به این ترتیب کیم تونست یه میلیونر بشه و حتی کتابی هم در مورد تلاش هاش نوشته! ایده تهیه نامه های عذر و بهانه برای غیبت در کار!


هر کسی برای اینکه از کارش غیبت کنه نیاز به عذر و بهانه داره. یه شرکتی این نامه های عذر و غیبت رو به صورت اینترنتی به کارمندان و دانشجویان اینترنتی میفروشه. این عذرهای اینترنتی هر کدوم فقط 25 دلار هست. این نامه های عذر و بهانه میتونه از یه دکتر حرفه ای یا احضاریه جعلی دادگاه یا حتی اعلامیه فوت باشه! طراح این ایده پوساز عجیب کارش رو با 300 دلار شروع کرد و در حال حاضر هم فقط با یه لپ تاپ کارش رو انجام میده. به طور ماهیانه 15000 مراجعه کننده هم داره!… ایده عجیب راهبی که کارتریج پرینترها را فروخت!


برنارد مک کوی، کشیش و قائم مقامی هست که یه روز وقتی جوهر پرینترش تمام شد و نتونست کارتریجی با قیمت مناسب پیدا کنه یه ایده ای بهش الهام شد و باعث شد که سایت LaserMonks.com راه اندازی کنه. این سایت برای خرده فروشی اینترنتی هست که کارتریج و لوازم اداری دیگه به فروش میرسه. مشتریان این سایت بیشتر راهب ها و همینطور مراکز تحقیقاتی آمریکا هستن. در حال حاضر این سایت 50.000 مشتری داره که روزانه 200 تا 300 تا سفارش هم میگیره.. این ایده هم برای این راهب ثروت زیادی به ارمغان آورد. ایده جالب پولساز ارائه نقشه های MySpace

یه دختر نوجوان و با استعداد با یه ایده خلاقانه تونسته که به پول زیادی برسه. این دختر نوجوان با طراحی سایت WhateverLife تونست که نقشه های و راهنماهای مجانی دیگه رو ارائه بده و بازدید کننده های زیادی رو هم جذب کرد. جالبه بدونی که از مدرسه اخراج شده! اما در حال حاضر ماهیانه 70.000 دلار درآمد داره و وب سایتش بیشتر از 7 میلیون بازدید کننده داره که 60 میلیون بار هم از صفحاتش بازدیده شده. این دختر نوجوان فقط با ایده خلاقانه تونست که یه ایده پولساز عجیب رو برای خودش رقم بزنه.

https://blog.netnazar.com/2018/01/21...c%db%8c%d8%a8/