انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

برنامه بازاریابی به بازار رفتن شما باید به سوالات زیر پاسخ بدهد. - شما بازاریابی چه چیزی را می کنید. - برای چه کسی بازاریابی می کنید. - چگونه به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا می کنید. - در کجا محصول خود را بازاریابی می کنید. به نظر راحت است، اما در واقعیت بیشتر کسب و کارها آن را رعایت نمی کنند. به گزارشibazaryabi ، اغلب کسب و کارها مزایای داشتن یک استراتژی به بازار رفتن را نمی دانند. مزایا - کاهش زمان بازاریابی - کاهش قیمت راه اندازی محصولات شکست خورده - افزایش توانایی برای تغییرات بازار - اطمینان از تجربه مشتری مؤثر - اطمینان از راه اندازی محصول موفق - جلوگیری از رفتن به مسیر اشتباه - تمرکز را ادامه بده - برقراری مسیری برای رشد - روشن بودن برنامه برای تمام کسانی که درگیرند. مسئله ناراحت کننده این است که اغلب کسب و کارها موقع رونمایی از محصول خود به صورت منفعل عمل می کنند، به جای اینکه فعال باشند. دلیل آن هم این است که هیچ برنامه روشنی برای کار خود ندارند. چرا کسب و کارها از برنامه به بازار رفتن اجتناب می کنند کسب وکارها اغلب برنامه ریزی را به صورت یک کار دلهره آور می ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/587496741135.h...1%d8%a7%db%8c/