خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز : برنامه بازاریابی به بازار رفتن شما باید به سوالات زیر پاسخ بدهد. - شما بازاریابی چه چیزی را می کنید. - برای چه کسی بازاریابی می کنید. - چگونه به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا می کنید. - در کجا محصول خود را بازاریابی می کنید. به نظر راحت است، اما در واقعیت بیشتر کسب و کارها آن را رعایت نمی کنند. به گزارشibazaryabi ، اغلب کسب و کارها مزایای داشتن یک استراتژی به بازار رفتن را نمی دانند. مزایا - کاهش زمان بازاریابی - کاهش قیمت راه اندازی محصولات شکست خورده - افزایش توانایی برای تغییرات بازار - اطمینان از تجربه مشتری مؤثر - اطمینان از راه اندازی محصول موفق - جلوگیری از رفتن به مسیر اشتباه - تمرکز را ادامه بده - برقراری مسیری برای رشد - روشن بودن برنامه برای تمام کسانی که درگیرند. مسئله ناراحت کننده این است که اغلب کسب و کارها موقع رونمایی از محصول خود به صورت منفعل عمل می کنند، به جای اینکه فعال باشند. دلیل آن هم این است که هیچ برنامه روشنی برای کار خود ندارند. چرا کسب و کارها از برنامه به بازار رفتن اجتناب می کنند کسب وکارها اغلب برنامه ریزی را به صورت یک کار دلهره آور می ... ______________________________ ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/587496741135.h...1%d8%a7%db%8c/
مشاهده قوانین انجمن