ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت

    بازار و رقیبان خود را بشناسید




    رشد کسب و کارتان بدون شناخت رقیب هایتان یک فعالیت ریسکی و پرخطر است. تحقیقات بازاریابی می‌تواند شما را برای تغییراتی که در بازارها رخ می‌دهد، آماده کند و به این وسیله خطر این که کسب و کارتان در رقابت و توسط رقبا حذف شود، را کاهش دهد.

    درباره ی بازار فروش خود تحقیق کنید:

    تحقیقات بازاریابی شامل جمع آوری و تحلیل اطلاعات درباره ی بازار فروشتان است که هم شامل مشتریان و هم شامل رقیبانتان می‌باشد. بسیار ضروری است که قبل از ورود به هر بازاری در مورد آن تحقیق کنید تا از اتلاف زمان و پول در جلوگیری کنید.
    سه راه اصلی برای تحقیق درباره بازار فروش وجود دارد:
    1. تحقیقات پشت میزی (تحقیق مبتنی بر اطلاعات ثانویه): استفاده از اطلاعات موجود در اینترنت و انتشارات مرتبط با صنعت
    2. تحقیقات میدانی: جمع آوری اطلاعات با استفاده از بررسی‌های میدانی، پرسشنامه و دیگر ابزارهای تحقیق.
    3. آژانس‌های تجاری: استخدام سازمان‌های خارجی که تحقیقات مورد نظر شما را انجام دهند.


    بررسی کنید که رقیبان شما چه چیزهایی به مشتری ارائه می‌دهند


    تحقیقات درباره‌ی رقیب هایتان ساده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. به عنوان مثال شما به راحتی می توانید به بروشورها و لیست قیمت محصولاتشان دسترسی پیدا کنید، از مواد تشکیل دهنده‌ی محصولات آن‌ها و همچنین خدمات مشتریان آگاه شوید و آن‌ها را با محصول و خدمات خود مقایسه کنید.
    تحلیل کنید که آنها در چه مواردی عملکرد بهتری نسبت به شما دارند:
    • آیا قیمت محصولشان پایین‌تر است؟
    • کیفیت محصول آن‌ها بالاتر است؟
    • سرویس دهی قابل توجهی به مشتری دارند؟
    • تبلیغات جذاب‌تر و چالش برانگیزتری دارند؟

    این سوالات را از خود بپرسید تا متوجه شوید که در چه مواردی نیاز به بهبود و اصلاح دارید.
    به محصول خود نگاهی منتقدانه داشته باشید و از رقیبان خود ایده بگیرید. در این صورت می توانید در بازار مزیت رقابتی بیش‌تری داشته باشید.

    تحلیل SWOT:

    تحلیل SWOT یک روش مفید برای یافتن جایگاه کنونی خودتان در مقایسه با رقیبان می باشد. این ابزار یک ابزار تحلیلی ساده و رایج در محیط‌های کسب و کار است که می‌تواند به شما کمک کند که:
    Strength – نقاط قوت خود را افزایش دهید
    Weakness – نقاط ضعف خود را به کمترین میزان ممکن برسانید
    Opportunity – فرصت‌ها را بدست آورید
    Threat – تهدیدها را بی اثر و یا کم اثر کنید




    منبع:وبسایت لرن مارکتینگ

    https://isfahanplus.ir/%d8%a8%d8%a7%...3%db%8c%d8%af/
    ویرایش توسط SARA : 2017/12/14 در ساعت 15:33
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوعات مشابه

مجوز های ارسال و ویرایش