انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

ما معمولاً به سؤالات کارآفرینان و مدیران در مورد برندسازی پاسخ می دهیم. مدتی قبل یک کارآفرین سؤال زیر را مطرح کرده: «ما یک استارت آپ B2C هستیم. می خواهیم به یک برند قدرتمند داشته باشیم، اما با وجود گزینه های زیادی که می توان در مورد آنها فکر کرد، چگونه می توانیم منابع خود را به خوبی تخصیص دهیم؟ سؤال خوبی است. این سؤالی است که اغلب از ما پرسیده می شود. بسیاری از کارآفرینان در ابتدای فعالیت شرکت هایشان تمایلی به سرمایه گذاری روی برند خود ندارند، زیرا معتقدند چیزهای مهم تری برای هزینه کردن روی آنها وجود دارد. قبل از اینکه بر روی برند خود کار کنید، باید مواردی را انجام دهید. باید یک طرح کسب و کار قوی و روشن بر اساس یک محصول متمایز و مطلوب داشته باشید. باید پویایی بازار و نقاط قوت رقبای خود را بدانید و حتماً چیز جدید برای بازار به ارمغان آورید. باید سرمایه خود را ایمن کنید. هنگامی که این موارد را اجرا کردید، برنامه بازاریابی تان به شما کمک می کند که بدانید چه افرادی را مخاطب قرار دهید، سطح حاشیه ای که دنبال آن هستید، و انواع توزیع کنندگان مورد نظرتان را بشناسید. هنگامی که ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/1623100759620....7%d8%b2%db%8c/