تکنولوژی Hyperloop که بارها مقالات متعددی در ایران استارتاپ از آن منتشر کرده ایم در فرانسه و شهر Toulouse به بهره برداری خواهد رسید .
این پروژه در ۳۲۰-meter اول به بهره برداری خواهد رسید و کیلومترهای بعدی در سال ۲۰۱۹ افتتاح خواهد شد . طبق اعلانیه ای که هایپرلوپ سال گذشته منتشر کرده است شهر Toulouse فرانسه که به عنوان مقر اصلی تحقیقاتی این شرکت در اروپا است میزبان فعالیتهای اولیه این استارتاپ خواهد بود .


۵ سال پیش این شرکت تصمیم به حل مشکل انتقال مسافران در آمریکا گرفت و در حال حاضر نسخه های مختلف این پروژه در دبی و فرانسه و آمریکا در حال بهره برداری می باشد . البته قابل ذکر است نسخه های مختلفی از این تکنولوژی توسط ایلان ماسک و شروین پیشه ور ایرانی که در ماههای گذشته پرونده رسوایی جنسی وی منتشر شد و در نقاط مختلف اروپا کماکان فعالیت خود را ادامه میدهند .

بیبات گراتسا مدیر این پروژه اعلام نمود تکنولوژی ایمن و سریع و قابل اعتماد ما در ۹ کشور دیگر برنامه ریزی شده است و از طریق دفتر مدیریت فرانسه این سیستم توسعه خواهد یافت .
اولین نسخه تکنولوژی انتقال مسافر Hyperloop در فرانسه به بهره برداری میرسد - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی