خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
دسته بندی مشتریان (Segmentation) به معنای شکستن بازار فروش محصول به گروههای کوچک تریاست که بتوان آنها را مدیریت کرد و از روشهای بازاریابی خاص برای هر دسته و گروه استفاده کرد. این دسته بندی را بر اساس پارامترهای مختلفی میتوان انجام داد. برای مثال: رفتار مشترینیازها: نیازهای اقتصادی، عملیاتی و فنی، روانشناختی، اجتماعی.مزایا: کیفیت، سرویس دهی، اقتصادی بودن، سهولت استفاده، سرعتنگرش به محصول: مشتاق، مثبت، بی تفاوت، منفی، متنفروضعیت مصرف کننده: مصرف کننده نیست، مشتری بالقوه، مصرف کنندهی بار اولی، مصرف کنندهی منظم و دائمیوضعیت وفاداری: ندارد، کم، متوسط، قوی، وفاداری مطلقمیزان آشنایی با برند: ناآگاه، آگاه، علاقه مند، مشتاق، قصدکننده برای خریدمیزان آگاهی در مورد محصول: کم، متوسط، زیاد موقعیت جغرافیاییمنطقهی جغرافیایی: آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا، اروپا، آفریقانواحی درون یک کشور: برای مثال جنوب ایران، شمال، مناطق مرکزی، استان های کرد زبان و ترک زبانجمعیت شهر: جمعیت زیر پانصد هزار نفر، بین پانصد هزار تا ۴ میلیون، ۴ میلیون نفر به بالا و ….شهری یا روستاییاقلیم: سرد، گرم، بارانی، بیابانی، کوهستانی ویژگیهای دموگرافیکمیزان درآمدجنسیتسنتعداد اعضای خانواده: ۱ نفره، دو نفره، سه نفره و …نحوهی زندگی خانواده: جوان و مجرد، نامزد کرده، ازدواج کرده بدون فرزند، ازدواج کرده با فرزند (نوزاد، کودک، پیش دبستانی، نوجوان)، به تازگی طلاق گرفته، خانوادههای تک والدوضعیت شغلی: بی کار، خانه دار، نیمه وقت، تمام وقت، دانشجو، کار آزاد، بازنشسته، کشاورزمیزان تحصیلات: راهنمایی، سیکل، دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکترا.مذهب: مسلمان (شیعه، سنی)، زرتشتی، مسیحی، یهودینژاد: سفید، سیاه، زرد، سرخملیت: ایرانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی ویژگیهای روانشناختیشیوهی زندگی: علایق، سرگرمیها، فعالیتها، ارزشها، اندیشهها. هر فرد دو شیوهی زندگی دارد. یکی چیزی که در آن است و دیگری چیزی که میخواهد باشد. تقریبا تمام تصمیمهای فرد بر اساس شخصیت فعلی و شخصیتی که میخواهد باشد، انجام میگیرد.خصوصیات شخصیتیصمیمیت و خلوصهیجاناتشایستگیهاکمال طلبیطبقهی اجتماعی: پایین، متوسط پایینی، متوسط، متوسط بالایی، سطح بالاارتباطات و روابط اجتماعینوع مشتریمحصولات مورد استفادهروش خرید ارتباطاتنحوهی ارتباطات: ضعیف، قوی، صمیمی نوع مشتریتولید کنندهسرویس دهندهدولتنظامیسازمانهای غیرانتفاعیعمده فروشخرده فروشمصرف کننده وضعیت خریدخرید مجدد، خرید مجدد ولی با تغییر، اولین خرید روش خریداینترنتی، قرارداد بلند مدت، گارانتی دار، سرمایهای، پول نقد منبع:وبسایت لرن مارکتینگ https://isfahanplus.ir/%da%af%d8%b1%...5%d8%aa%d8%b1/
مشاهده قوانین انجمن