خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
در این مقاله قصد داریم تا آنجلپد یکی از بزرگترین شتابدهندههای کشور ایالات متحده را معرفی کنیم. تاریخچهی برنامه و حوزهی آن این شتابدهنده در سال 2010 توسط کارمند سابق گوگل توماس کورته برای کمک به رشد استارتآپهای حوزه وب و آیتی تأسیس شد. این شتابدهنده طی 5 سال فعالیت خود، 250 میلیون دلار بودجه تهیه کرده و کسبوکارهای خروجی باارزشی بالغبر 800 میلیون دلار به وجود آورده است. ازجمله شاخصترین شرکتهای خارجشده از این شتابدهنده میتوان به موارد زیر اشاره کرد: Mopub (توسط توییتر خریداری شد) Adku (توسط Groupon خریداری شد) Astrid and Blik (توسط یاهو خریداری شد) Spotestter (توسط اپل خریداری شد) محیط آنجل پد تعریف برنامه فرایند گرفتن ایده و فیلتر کردن آنها به این شکل است که ابتدا هر یک از متقاضیان ویدئویی 2 دقیقهای به همراه گزارشی از کسبوکار خود به آنجل پد ارائه میدهند (تعداد متقاضیان در این مرحله حدود 2000 نفر است). زمان شروع فرایند دریافت رزومهها اول پاییز بوده و تا پایان آن ادامه دارد (متقاضی در سال تنها یکبار میتوانند رزومه خود را ارسال کنند) البته پسازاین ددلاین هم پلتفرم دریافت رزومه بسته نشده و افراد متقاضی میتوانند رزومه خود را ارسال کنند ولی اولویت با گروههایی است که قبل از پایان وقت تعیینشده در پلتفرم ثبتنام کرده باشند. جامعهی هدف جامعه هدف این شتابدهنده تمامی کسبوکارها بوده و محدودیتی در پذیرش ایده ندارند. معیارهای ارزیابی برنامه معیارهای ارزیابی طرح در این شتابدهنده علاوه بر بررسی محصول، استراتژی شرکت و میزان نوآوری و توانمندی اعضای گروه نیز است. تحصیلات مرتبط اعضا، میزان توانمندی در ارائه و روحیه کارآفرینی و تلاش ازجمله مهمترین ویژگیهای مدنظر کارشناسان آنجلپد است. نحوهی ترویج و تبلیغات برنامه تبلیغات برنامه آنجلپد عموماً از طریق وبسایت این شتابدهنده و همچنین شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و ... است. در مرحله بعدی بین 100 تا 200 گروه از متقاضیان اولیه انتخابشده و طی مدت دو تا سه ماه با هر یک از کسبوکارهای متقاضی، مصاحبهای 25 دقیقهای انجام میشود. درنهایت 10 الی 20 گروه منتخب از بین متقاضیانِ مرحله دوم، وارد فاز منتورشیپ که 10 تا 12 هفته به طول میانجامد، میشوند. هر یک از کسبوکارهای منتخب 60.000 دلار به ازای 6 تا 7 درصد از کسبوکار خود (سهام) از آنجل پد دریافت میکنند. پس از پایان برنامه منتورشیپ، برنامه demo day برگزارشده و طی شش هفته استارتآپهای منتخب با کمک آنجل پد کسبوکار خود را به شرکتهای متقاضی سرمایهگذاری معرفی میکنند. برنامههای آموزشی آنجل پد طی دوره منتورشیپ شامل قسمتهای مختلفی است که در ادامه به مهمترین آنها اشاره میشود. برنامهی Monday evenings در این برنامه مربیان شتابدهنده جلسات پرسش و پاسخی با حضور گروههای منتخب برگزار میکنند. موضوع این جلسات عموماً در مورد سرمایهگذاری، کسبوکار، فروش، بازاریابی و... است. در این جلسات عموماً استارتآپها در موضوعات مطرحشده به چالش کشیده شده و مربیان سعی میکنند با دید انتقادی مسائل مربوط به گروههای منتخب را به چالش بکشند. برنامهی Meet the friends در این برنامه گروههای منتخب با کارآفرینان بزرگ ایالاتمتحده دیدار داشته و از تجربیات ارزشمند بزرگان کسبوکار امریکا بهرهمند میشوند. برنامهی Ying Yang در این کارگاهها مباحث مربوط به مهارتهای فردی مانند ارتباطات، زبان بدن، شیوه داستانسرایی و... آموزش داده میشود. برنامهی Getting there دو هفته قبل از برنامه demo day تمامی کارگاههای آموزشی متوقف شده و گروهها روی شیوه ارائه خود در روز ملاقات با سرمایهگذاران کار میکنند. طی این دو هفته مربیان تمامی ایرادات گروهها را به آنها یادآوری کرده تا برای روز ارائه، آمادگی کامل داشته باشند. برنامهی Demo Day در این گردهمایی که محل معرفی استارتآپها به سرمایهگذاران جهت جذب سرمایه است حدود 200 سرمایهگذار دعوت میشود. صاحبان کسبوکارها جهت شرکت در این برنامه باید در سایت آنجل پد ثبتنام کرده و کارشناسان شتابدهنده با توجه به میزان اعتبار شرکت، برای هر گروه از استارتآپها، حدود 12 سرمایهگذار انتخاب میکند. گروهبندی استارتآپها با توجه به صنعتی است که در آن فعالیت میکنند. استارتآپها باید طی 5 دقیقه طرح خود را برای تمام سرمایهگذاران دعوتشده ارائه میکنند. ارائه استارتآپها ساختار خاصی نداشته و گروه باید با خلاقیت، طرح خود را به بهترین شکل ارائه کنند. پسازاین برنامه سرمایهگذاران با گروههایی که نظرشان را جلب کرده ارتباط برقرار کرده و در صورت توافق سرمایهگذاری روی طرح را آغاز میکنند. معرفی شتابدهنده آنجلپد | برنامه تجاریسازی فناوری نانو
What is AngelPad AngelPad is a seed-stage accelerator program based in NYC and San Francisco. Since 2010 we have launched more than 130 companies. Every 6 months we select about 15 teams from a huge pool of applicants (usually around 2000) to work with us.While other accelerators have decided to “scale” and take on more and more companies or launch more and more cities, we have stayed true to our original goal: Find awesome companies with founders we like to work with and spend three very intense months with them. This focus has paid off, we have risen to be the #1 Accelerator in the U.S. (based on a real study from MIT/Brown University) and Strictly VC called us the “Anti-Y Combinator“. During the program, we work on everything from finding product market fit, defining a target market to getting first validation for the company. We are also instrumental in helping companies prepare for fundraising and of course for investor meetings "Your Success is Our Success" We have one simple motto “Your Success is Our Success – it’s simple: Everything we do has the single goal of making our founders and startups successful. If they succeed, we succeed – if they make money, we make money. We are 100% aligned with our Founders, we even own the same class of shares than them (unlike financial investors like VCs) We Are Family - LiteratelyAngelPad is Thomas Korte and Carine Magescas, a husband-and-wife founder team, who met working at – what else – a Startup back in 2001 in San Francisco Carine founded an e-commerce Startup back in 2003, the MOMA New York was one of many clients. Before she led teams in Product Management and Marketing, Strategic Partnerships and Client Success at several pre-IPO startups in France and Silicon Valley. In 2017 Carine was nominated “Angel Investor of the Year” at TechCrunch’s 10th Annual Crunchies Awards.Thomas joined Google’s Product Team when it was just 7 people. He was responsible for all the Google Product Launches in Europe dating back to 2002. He spent 7 years at Headquarters and was at the origin of Adwords, Google Maps and Google Shopping. Thomas is the author of two patents which are still a crucial part of Google search ranking and ads monetization products If you join AngelPad you will work with us, in our office, every day – but you will also meet some of the best people of Silicon Valley: Investors, Advisors, Founders – like them, you will become part of the fabric of Silicon Valley https://angelpad.org/
مشاهده قوانین انجمن