تابستان نزدیک است و احتمالاً شما در حال برنامه ریزی برای یک سفر مناسب و سرگرم کننده هستید . اما قبل از آن، همراه با این تعطیلات باید در طول و حتی بعد از سفر، یک سازماندهی صورت گیرد. در سال ۲۰۱۴، همین مسئله ظاهراً باعث ایجاد استرس ناخواسته در ۸۹ درصد از خانواده های ایالات متحده شده است.
خوشبختانه، اینترنت در رأس آماده سازی های سفر قرار دارد و اپل هم در این زمینه یک اپ دارد که وقتی برای برنامه ریزی سفر و تدارکاتش از آن استفاده می کنید هیجان و زحمتی برای شما ایجاد نمی کند.
بازارهای گردشگری و سرگرمی در حال رونق گرفتن هستند و موانع هم در حال تبدیل شدن به روش بدون استرس هستند و کسی که در حال گذراندن تعطیلات است همیشه خواستار کمی آرامش بوده است.
این هفته، به پنج استارت آپی می پردازیم که زمانی که شما می خواهید در مورد تعطیلات تصمیم بگیرید، زندگی را برای شما آسان تر می کنند.
مقصد را تعیین کنید: Owegoo
اولین مسئله، تعیین مقصد است، کجا برویم؟ شما سراغ سایت رزرو آنلاین می روید و مقصدی را که به دنبال آن هستید مسدود می کنید (جهان بسیار وسیع است!). شما نه تنها می دانید کجا می خواهید بروید بلکه می دانید چه نوع تعطیلاتی نیاز دارید.
من برای شما خبرای خوبی دارم، Owegoo برای حل مشکل شما ایجاد شده است. مثلاً کلمه ساحل را تایپ کنید و از لیست مقصدهای مربوط به آن الهام بگیرید. وقتی که فهمیدید کجا می خواهید بروید، می توانید از پلتفرم همه در یک جا هم برای رزرو پرواز و هتل استفاده کنید.
برنامه ریزی سفرتان: Favoroute
بعد از این که فهمیدید که قصد سفر به کجا را دارید، وقت آن است که برای سفر خود برنامه ریزی کنید. Favoroute انجمن مسافران پر شوری است که سفرهای خود در سراسر دنیا را به اشتراک می گذارند و برای کسانی که نمی خواهند مکان های زیبایی که مخفی مانده اند را از دست دهند ایده هایی دارد.
کسی چه می داند، شاید سفرهای تابستانی شما باعث شود تا سفر خود را به اشتراک بگذارید و با جامعه Favoroute همکاری کنید!
پیگیری هزینه ها: Splitwise
تعطیلات عالی است و اگر با دوستان شاد و سرگرم کننده با هم باشند لحظات فوق العاده ای ایجاد می شود. تنها بخشی از این معادله که احتمالات زیادی در خود دارد، پول است.
پیگیری این مسئله که چه کسی و برای چه چیزی پول پرداخت می کند در صورتی که به خوبی انجام نشود، مشکل و عذاب آور است و می تواند تنش های بی جهتی ایجاد کند.
Splitwise، به شما اجازه می دهد تا هزینه های سفر خود را ثبت کرده و به صورت خودکار سهم هر کس را مشخص می کند.
سرگرم نگه داشتن: Tiqets
از لحاظ تئوری، موزه ها و جاذبه های توریستی شگفت انگیز به نظر می رسند. اما در عمل، آن ها تا حد زیادی درگیر صف هستند و نیاز به صبر و شکیبایی دارند. Tiqets قصد دارد از طریق پلتفرم خود امکان رزرو همه مکان هایی که قصد بازدید از آن ها را دارید، فراهم کند و از طریق همه توقعات نظری شما را برآورده کند.
از آن جا که شما قبلاً بلیط تهیه کرده اید، برای اولین بار است که می توانید بدون اتلاف وقت همه مراحل را طی کنید.
ساخت و ضبط خاطرات: MyAlbum
وقتی که سفر به پایان می رسد، برای شما چیزی به جز کوله باری از عکس ها باقی نمی ماند که بخواهید به آن خاطرات باز گردید.
ما همه قسم می خوریم که مجموعه دیزنی لند ۱۹۸۹ را گردآوری کنیم، هنوز هم بسیاری از ما این خاطرات را درون جعبه می اندازیم.
بنیان گذاران MyAlbum، به ارزش حراست و گردآوری بهترین خاطرات اعتقاد دارند، به همین دلیل محصولی تولید کرده اند که به شما اجازه می دهد تا عکس ها خود را آپلود کرده و آلبوم شخصی خود را بسازید.
پنج استارت آپی که شما را در طول تدارک تعطیلاتتان همراهی می کنند - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی