نزدیک به ۲۰۰ کالج و دانشگاه در آمریکا و کانادا در زمینه بورسیه ورزشهای الکترونیکی فعالیت دارند و این گروه دقیقا مشتریان استارتاپ PlayVS هستند . اما بر خلاف سایر ورزشها هنوز هیچ زیرساختی برای ورزشهای الکترونیکی وجود ندارد .
Delane Parnell بنیانگذار این استارتاپ یک قرار داد رسمی با NFHS یعنی سازمان بین المللی ورزشهای مدارس متوسطه امضا نموده است تا بتواند این زیر ساخت را برای این قشر از مشتریان فراهم نماید .
این استارتاپ تمامی هماهنگی های بین تیم های ورزشی در مدارس مختلف را در پلتفرم خود مدیریت می کند . در هر سال دو فصل ورزشی در نظر میگیرد و دانش آموزان مدارس تیم های ورزشی خود را مدیریت خواهند کرد و تمامی این پروسه در وب سایت این استارتاپ مدیریت خواهد شد . در نهایت ۸ تیم به مسابقه با یکدیگر خواهند پرداخت و برنده نهایی رقابت مشخص خواهد شد .
اولین دوره مسابقات این استارتاپ از پاییز ۲۰۱۸ آغاز می شود و این استارتاپ هنوز سرمایه اولیه ای را دریافت نکرده است و در حال توسعه پلتفرم خود است .
ایده این استارتاپ می تواند زمینه ساز ایده های ورزشی کوچکی باشد که مشکلات بزرگی را در حوزه ورزش و سرگرمی آنلاین مرتفع می کند
استارتاپ PlayVS برای هر مدرسه یک تیم ورزشی ایجاد میکند - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی