شرکت آمازون که به تازگی سرویس الکسا برای کسب و کارها را راه اندازی کرده است ، اولین شریک تجاری خود را که استارتاپ WeWork می باشد انتخاب کرده است .
این استارتاپ فضای کسب و کاری لازم را برای شرکت شما فراهم می کند و محیط فیزیکی شرکت شما را به طور خاص برای شما کاستومایز می کند . با نصب الکسا در محیطهای کاری توسط Wework فضای کاری شما رونق مناسبی خواهد یافت. از طرفی دیگر Wework الکسا را با شرکت معروف زندسک که خدمات پیشتیبانی برای مشتریان است ترکیب کرده است و در نهایت ارسال گزارش ها و مشکلات به صورتی صوتی در میان کاربران ، یوزها و مشتریان نهایی و همچنین در داخل شرکت به صورت صوتی مبادله خواهد شد .
Wework که در مهمترین شرکتهای دنیا فعالیت دارد از بارسلونای اسپانیا تا شهرهای آمریکا کلیه خدمات اماده سازی نهایی برای شما را فراهم می کند و همچنین این خدمات روی گوشی های موبایل و حتی آیفون شما نیز ترکیب خواهد شد تا سهولت استفاده از آن در کسب و کار شما قابل لمس باشد .
آمازون با انتخاب اولین شریک خود Wework سعی در گسترده سازی این گجت برای کسب و کارهای مهم دنیا خواهد داشت و نوید موفقیت خود را با انتخاب این شریک بعد از انتخاب شهر چلسی به عنوان دموی اولیه خواهد داد .

منبع : Techcrunch
همکاری الکسا آمازون با استارتاپ WeWork - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی