در مطالب قبلی در مورد مفهوم «کمینه محصول پذیرفتنی» و یکی از مثال های کاربری آن یعنی «ویدئوی معرفی» صحبت کردیم. در این مطلب به بررسی دومین نوع از «کمینه محصول پذیرفتنی» می پردازیم.
Landing Page:
Landing page اولین صفحه از وب سایت شما است که بازدیدکنندگان با کلیک کردن روی تبلیغات، ایمیل و یا هر نوع کمپین دیگری آن را مشاهده می کنند.
در این صفحه شما ارزش پیشنهادی که دارید را منتشر می‌کنید و بازدید کننده را برای انجام کاری که می‌خواهید انجام دهد (ثبت نام، حمایت مالی و…) فرا می‌خوانید.
Landing Page جایی است که بازدیدکنندگان اولیه را به هواداران شما تبدیل می‎‌کند. این صفحه را بر اساس مصاحبه ها، نظرسنجی ها و توسعه محصولتان تولید کنید و در صورت لزوم بروز رسانی کنید.
یک لحظه صبر کنید! به نظر شما Landing page یک ابزار بازاریابی نیست؟
حتما اینگونه است. اما همچنان جزئی از «کمینه محصول پذیرفتنی» (MVP) به حساب می آید. Landing page پیشنهاد شما را معتبر می‌کند، راه حل مناسبی برای محصول ارائه می دهد، استدلال فروش و حتی اعتبار قیمت گذاری شما را تعیین می‌کند.
این کارهایی است که باید انجام دهید:
– Landing page خودتان را هنرمندانه بسازید.
– در Google AdWord کمپین تبلیغاتی بسازید و ترافیک بازدید قابل قبولی را برای Landing page جدیدتان ایجاد کنید. حتی می‌توانید به AdWord اجازه بدهید تا پیامهای مختلفی از شما را نمایش دهد تا بتوانید تاثیر هر یک را بر روی چشم اندازی که دارید، ببینید.

– از Google Analytics استفاده کنید. دانستن درصد نسبت افراد بازدیدکننده به ثبت نام کنندگان بسیار مهم و حیاتی است.
– امکان گفتگوی آنلاین را ایجاد کنید. چت، امکان پرسیدن سوال و رفع ابهام ها را برای بازدیدکننده فراهم می‌کند.
– از سرویس هایی مثل Qualaroo برای بررسی رفتار آخرین بازدیدکنندگانتان استفاده کنید.
حتما شما هم تجربه ارزشمندی در استفاده صحیح یا غلط از Landing page دارید. پس دست به کار شوید و تجربیاتتان را در نظرات این مطلب با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

https://isfahanplus.ir/landing-page/