انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

پایشگر- باید منتظر ماند که تا چه حد این روش بر تصمیم کاربران برای استفاده از خدمات بیمیتو تأثیر خواهد گذاشت و آیا این تبلیغ فاتحه ای است برای این استارتاپ بی پروا؟! به گزارش پایشگر به نقل از ریسک نیوز، حق وردی: از پریشب که ویدئوهای تبلیغاتی استارتاپ بیمیتو را دیدم، دائم ذهنم مشغول است که چگونه بنویسم که تبلیغی بر این ویدئوها نباشد.اول، اعتراف کنم که تصمیم داشتم آن را منتشر کنم و نظرم را در زیر آن بنویسم ولی به همان علت بالا که نگران نوعی تبلیغ برای ویدئوها باشد، منصرف شدم.حالا که در لینکدین و توییتر، نظر دیگران را می بینم و همه بر کثیف و مبتذل بودن کاری که بیمیتو انجام داده، صحه گذاشته اند خوشحالم که در عقیده ام تنها نیستم.بیمیتو برای تبلیغ به سراغ تولید ویدئوهای یک دقیقه ای رفته (دو مورد آن ها را دیده ام) که در آن، با استفاده از ایهام در کندن! (بین لباس و کوپن بیمه خانم های راننده) ذهن مخاطب را به منحرف بودن متهم کرده و در کپشن ویدئوها دعوت می کند دوست منحرف تو تگ کن!خلاق بودن خوب است، حرفه ای بودن خوب است، استارتاپ و تلاش برای موفقیت خوب است … ولی چرا با این روش؟خلاق ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/6704100018835....%d8%af-%d8%9f/