انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

اولین مشتریان شما، مهم ترین آنها هستند. آن ها می توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسب وکار شما باشند. نوپانا : استارت آپ ها برای بدست آوردن محصول اولیه خود بسیار تلاش می کنند تا این محصول ارزشی خلق کند که مشتری بابت آن پول پرداخت کند. در واقع آن ها حداقل محصول قابل پذیرش خود را خلق کرده اند. شاید اولین مشتریان شما مهم ترین آنها باشند. آنها هستند که اولین سرمایه را برای کسب وکار شما فراهم می کنند و مشخص می کنند شما در راه کسب وکارتان موفق می شوید یا نه. در این نوشتار نکات مهمی پیرامون همین مشتریان را بیان می کنیم. به گزارش نوپانا ، مشتریان اولیه بهترین بازخورد ها از محصول را به شما می دهند و قطعا با دیگر مشتریان شما فرق دارند. سعی کنید محصول خود را با قیمت کمتری به آنها بفروشید؛ زیرا ممکن است محصول اولیه شما با مشکلاتی همراه شود. به همین دلیل هم که شده سعی کنید تخفیف معقولی به آنها بدهید. ارتباط خود با مشتریان اولیه را حفظ کنید. به بهانه های مختلف با آنها تماس بگیرید و و تلاش کنید باز خورد از محصول دریافت کنید. این باز خورد ها توسعه دهنده کسب وکار شما ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/eed799856983.h...-%d8%b1%d8%a7/