استارتاپ: تمرکز بر یک بخش از بازار بدون اشاره به برند
انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :
https://startupforum.ir/images/cdn/2...?itok=suszeqqt
رویکرد عمودی غیربرندی به بازاریابی محتوا چیست و چرا باید موردتوجه قرار گیرد؟
تمرکز بر یک بخش از بازار بدون اشاره به برند
بازاریابی محتوایی یا بازاریابی کانتنت یکی از انواع بازاریابی است که در طول سالهای اخیر توانسته تأثیر بسزایی در جلب توجه مشتریان نسبت به محصولات داشته باشد. امروزه سطح آگاهی انسان نسبت به انسانهای گذشته بسیار بالاتر رفته و تجربههایش به او آموخته که هر کالایی که تبلیغ میشود، لزوما قرار نیست کالایی باکیفیت محسوب شود.
______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D8%AA%D9%85%D8%...B1%D9%86%D8%AF