انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :

محمد صادق؛ روزنامه آسمان آبی / در هفته‌ای که گذشت صدور ابلاغیه رسمی سازمان صداوسیما خطاب به شبکه‌های تلویزیونی و سایر فعالان حوزه تبلیغات ارزش‌افزوده، سروصدای زیادی به پا کرد؛ ابلاغیه‌ای که از توافق سازمان صداوسیما با یک شرکت تبلیغاتی به نام «توسکا» که زیرمجموعه شرکت همراه اول است و واگذاری انحصاری تبلیغات خدمات ارزش‌افزوده […]
نوشته یک انحصار عجیب برای تبلیغات موبایلی در صداوسیمای ملی! اولین بار در راه پرداخت پدیدار شد.
مطالب مرتبط

  1. چرا صداوسیما تبلیغات خدمات ارزش افزوده را به صورت انحصاری به شرکت توسکا داده است؟
  2. کدام بانک برنده تبلیغات نوروزی صدا و سیما است؟
  3. چه کسب‌وکارهایی بیشترین هزینه را برای تبلیغات دیجیتال می‌کنند؟



______________________________
ادامه در منبع : http://way2pay.ir/84480