ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,250
    123
    ناظم سایت

    7 استراتژی خلاق برای بازاریابی استارت آپ تان با یک بودجه کم

    بوت استرپینگ Bootsrapping) 1) شخصیت ساز است. راه های بی پایانی برای تأمین مالی ایده های شما وجود دارد، اما هیچ چیز مانند بازاریابی یک استارت آپ با بودجه متوسط برای تشویق نوآوری وجود ندارد. وجوه محدود باعث می شود که در انجام ایده های خلاقانه تان انعطاف پذیرانه رفتار کنید (بخاطر کمبود بودجه نمی توانید در اجام ایده هایتان آزاد باشید) و بینش واقعی خود را با جهان به اشتراک بگذارید.

    فقط از تبلیغات به شیوه ی قدیمی که همان بنرهای قدیمی و بررسیهای Google هستند بسنده نکنید. در عوض، این هشت راهبرد بازاریابی را امتحان کنید تا توجه را به کسب و کارتان جلب کنید.

    1. “چرای” اصلی خود را به اشتراک بگذارید.
    “شغل شما چیست؟” این سوال ساده یکی از رایج ترین سوالاتی است که شما تقریبا در هر معارفه ای می پرسید. اگر با سرعت پاسخ دهید، “من کارآفرین هستم” (مبهم و کمی آبکی) یا، “من یک کسب و کار کوچک دارم” ( باعث می شود مردم فکر کنند یک کار سرهم بندی شده دارید)، در نتیجه فرصت ایجاد بازاریابی دهان به دهان را برای کسب و کار تان از خود می گیرید.
    در عوض، یک داستان بسازید که شرکت شما را از دیگران متمایز کند و بر سر زبان ها بیافتد. آیا استارت آپ شما از یک جنبش خاص با هر نوع فروش پشتیبانی می کند؟ اینطور بگویید. ایده ی کسب و کارتان در حین یک رویداد نگران کننده ی زندگی به ذهن شما خطور کرد؟ ذکر آن ممکن است برای افراد اطراف شما الهام بخش باشد.

    به اشتراک گذاری “چرای” اصلی شما، و همچنین داستان بوجود آمدن استارت آپ تان، کسب و کار شما را برای دیگران به یادآوردنی تر و جالب تر می کند. علاوه بر این، باعث می شود مردم به طرفین بیشتر علاقه مند شوند.
    2. فقط قصد فروش نداشته باشید – متعهد باشید.
    به عنوان یک کارآفرین، ممکن است غرایزتان شما را به معامله با همه کسانی که می بینید تشویق کنند. اگرچه اشکالی ندارد که هر از گاهی نام برندتان را به زبان بیاورید، اما مهم است که به شرکت خود اهمیت دهید و در مباحثی شرکت کنید که کاملا بر کسب و کار شما متمرکز نیست.

    با استفاده از رسانه های اجتماعی، بسیار آسان است که افراد مد نظر خود را درگیر کنید، بدون اینکه به نظر بیاید در حال تبلیغ کردن هستید. بعضی از شرکتها ممکن است زیر عکس های غذای مردم، نظراتی بدهند؛ خرده فروشان تجهیزات ورزشی ممکن است مقالاتی که در مورد پیروزی اخیر تیم بسکتبال دبیرستان محلی نوشته شده را “پشت مجدد” کنند. اعتماد به نام تجاری را با حمایت خود، چه از جامعه تان و چه از فالووینگ هایتان کسب کنید.دفعه بعد که کسی به دنبال یک محصول یا سرویس حول و حوش شما بود، آنها مهربانی تان را به یاد می آورند و به دنبال شما می آیند. به اشتراک گذاری محتوای شخص دیگری لزوما به معنای از دست دادن توجه مخاطبان تان نیست. شما می توانید با استفاده از Start A Fire، URL های آماده به اشتراک ایجاد کنید که نشان های مارکدار را به هر صفحه وب اضافه می کنند، به طوری که هنگامی که کسی روی لینک هایی که ارسال می کنید کلیک می کند، آنها را همراه با محتویات بیشتری که توصیه می کنید، شما را نیز خواهند دید.

    3. یک موقعیت خوب برای خود ایجاد کنید و اعتبار صنعتی بدست بیاورید.
    بودجه ی کم شما برای استار ت آپ نمی تواند مانع شما برای ایجاد یک موقعیت شغلی عالی شود. یک فرهنگ خاص برای کسب و کار خود ایجاد کنید که از دید یک شخص خودی (درون سازمان) برای افراد خارج از کارتان باشد. یک وبلاگ می تواند به شخصی که در حیطه کاری شما نیست این فرصت را بدهد تا تجارت شما را با یک دیدگاه جدید درک کند. وبینار 2 یا پادکست میتواند به بینندگان (یا شنوندگان) کمک کند تا احساس کنند که در زمینه کاری شما حرفه ای و خبره هستند. سخنرانی در انکوباتور 3، نمایشگاه بزرگ یا رویدادی که در اطراف شما برگزار می شود، می تواند شما را در نقش معلم قرار دهد و به شما امکان می دهد تا ایده های پیشگامانۀ خود را با یک مخاطب، بلاواسطه به اشتراک بگذارید. کنوانسیون کسب و کار کوچکی که هر ساله در آن شرکت می کنید احتمالا نیاز به چندین هم کیشِ دیگر دارد؛ چرا تلاش نمی کنید به جای اینکه فقط بیننده باشید، صحبت هم بکنید؟شبکه سازی و به اشتراک گذاری تخصص تان با دیگران می تواند به شما کمک کند که توانایی های خود را به جامعه تان اثبات کنید. افراد مختلف، از روزنامه نگاران تا کارآفرینان مشتاق، می توانند به کسب آوازه برای کسب و کار شما کمک کنند.سعی کنید تخصص خود را به افراد تازه وارد مشاغل کوچک از طریق سایت های فروم مانند Quora ارائه دهید، جایی که هزاران کارآفرینان مشتاق از حرفه ای ها سوال می پرسند. شما همچنین می توانید داستان خود را با ارتباط آنلاین با روزنامه نگاران از طریق Help a Reporter Out (به یک گزارشگر کمک کنید) (HARO) به اشتراک بگذارید.

    4. به مردم کمک کنید محتوای شما را دریابند
    اگر استارت آپ شما با قرن 21 تناسب داشته باشد (به روز باشد)، تا حدی مخاطبان آنلاینش را حفظ خواهد کرد. در واقع، ممکن است فقط به یک وب سایت، برخی صفحات رسانه های اجتماعی، یک وبلاگ یا حتی صفحه وب پیش-راه اندازی شده راضی باشید. با این وجود، فقط به این دلیل که محتوای شما آنلاین است، به این معنا نیست که مخاطبان مورد نظر شما به راحتی می توانند شما را بیابند.با هر پستی که شما منتشر میکنید، از کلمات کلیدی خاص برای موقعیت تان استفاده نمایید، به عنوان مثال، “vegan leather tote” به جای “handbag”. شما همچنین می توانید از این کلمات کلیدی فوق العاده هدفمند برای نیرو بخشیدن به مالکیت مخاطبان مبتنی بر رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. با Socedo، یک ابزار اتوماسیون اجتماعی رسانه ای، می توانید کاربران توییتر که متونی را توییت می کنند که از کلمات کلیدی موقعیت شما استفاده می کنند را پیدا کنید و در طول زمان با آنها ارتباط برقرار کنید.سپس، به افراد کمک کنید تا با انجام چند تکنیک سئو محتوای شما را پیدا کنند، برای شروع از وبسایت خود استفاد کنید. صفحات خود را با عبارات منحصر به فرد به کسب و کارتان عنوان بندی کنید به طوری که آنها را از سایت های دیگر متمایز سازد. سرعت بارگذاری وب سایت خود را از طریق از بین بردن افزونه های غیر ضروری و رشته های طولانی کد (شاید این کاری برای توسعه دهنده وب شما باشد) بهبود ببخشید، و مطمئن باشید که همیشه مطالب بدیع و دست اول را به جای کپی کردن از یک سایت دیگر ارسال کنید. گزینه های بی شماری برای بهبود رتبه بندی کلی سئو شما وجود دارد، اما انجام چند وظیفه آسان، موقعیت مکانی شما را در نتایج جستجو افزایش می دهد.

    5. کوپن های غیر قابل مقاومت الکترونیکی ارسال کنید.
    شما احتمالا کوپن های وسوسه انگیز را قبلا تجربه کرده اید. تحقیقات نشان می دهد که تعداد بسیار کمی از افراد می توانند در مقابل یک کوپن بزرگ مقاومت نمایند؛ چهار نفر از پنج مصرف کننده ها به طور مرتب در خرید از فروشگاه و خرید آنلاین از کوپن استفاده می کنند. علاوه بر این، حدود نیمی از اشخاص با شرکتی خاص به دلیل کوپنی که ارائه می دهند، تجارت می کنند.در حالی که شما می توانید راه قدیمی را دنبال کنید و کوپن ها را از طریق snail mail پخش کنید، کوپن های منحصر به فرد الکترونیکی با یک تیر دو نشان می زنند و افراد بیشتری را متقاعد می کنند که به لیست ایمیل شما بپیوندند. همچنین روش های هوشمندانه ای برای ادغام کوپن های الکترونیکی در استراتژی بازاریابی ایمیل شما وجود دارد.کسانی که قبلا در کار شما سرمایه گذاری کرده اند، از روش هایی که شما برای تشکر از آنها بخاطر کسب و کارشان بکار می برید، قدر دانی می کنند. افرادی که به تازگی با شرکت شما آشنا شده اند، بیشتر احتمال دارد از شما پیروی کنند (شما را فالو کنند). این یک موقعیت دو سر- برد است.

    6. از آنها حمایت کنید، از شما حمایت خواهند کرد
    اگر تازه شروع کرده اید، ممکن است شرایط و زمان سختی برای معرفی شرکت تان به عموم داشته باشید. یک راه عالی برای ساخت یک موقعیت و یر زبان افتادن، از طریق نمونه ها و هدایا است.سعی کنید به اعضای مشتاق مخاطبانتان دست یابید و کالای خود (یا یک نمونه از آن) را در ازاء یک بررسی و به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی، ارائه دهید.کسانی که شرکت می کنند، یک مورد و یا تجربه جدید سرگرم کننده را برای به اشتراک گذاری با دوستان شان دریافت می کنند، در حالی که شما اعتماد و دید بیشتری خواهید داشت – یک برد و پیروزی دیگر. نیازی نیست که همه ی انچه را که دارید رو کنید، بلکه به اشتراک گذاری آن با چند نفر می تواند به شما یک مزیت بازاریابی بدهد.
    7. در موقعیت و جایگاه تان از یک رویداد حمایت مالی کنید
    هر صنعت رویدادهای خاص خود را برگزار می کند: کنفرانس Carnegie سالانه برای بازاریابان سنتی و دیجیتال، VerityMiami برای شرابداران ایالات متحده و جشن Hall of Fame برای – درست حدس زدید – طراحان داخلی. مگر اینکه یک رویداد متعلق به یک شرکت واحد باشد و توسط همان شرکت مدیریت شود، در غیر این صورت، اکثر برنامه ریزان به دنبال حامیان مالی برای کمک به تامین مالی این رویداد ها هستند.این به شما یک فرصت بازاریابی فوق العاده را می دهد. دفعه بعد که شما در مورد شرکت در یک رویداد در صنعت خود فکر می کنید، ببینید آیا جای خالی برای اسپانسرشیپی (حمایت مالی) دارد یا خیر. با این حال بهتر است بپرسید که آیا شما می توانید آنجا شرکت خود را (و یا در غیر این صورت، شرکت خود را مورد توجه قرار دهید) به شرکت کنندگان بیشتری معرفی کنید. بغیر از اینکه باعث حسن نام و شهرت شما می شود، حمایت مالی از یک رویدادی که در اطراف تان برگزار می شود، شما را قادر می سازد تا با افراد مد نظرتان آشنا شده و صحبت کنید، روابط شبکه ای ایجاد کنید و روش های جدیدی تولید کنید.بودجه بازاریابی متوسط شما نباید مانع نمایش استارت آپ تان شود. ارتباطات توانمند، رویدادهای خاص، مهارت ها و وب می تواند کسب و کار شما را رونق خاصی بخشد. چه استراتژی های بازاریابی خلاقانه ای برای برجسته سازی استارت آپ خود بکار برده اید؟

    7 استراتژی خلاق برای بازاریابی استارت آپ تان با یک بودجه کم - مجله فرد
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

مجوز های ارسال و ویرایش