اگر مجبور بودید به تمام بازاریاب های اینترنتی موفق که درآمد زیادی را کسب کرده اند، نگاهی بیاندازید، متوجه می شدید که یک چیز بین همه آنها مشترک است! آنها برای مدت طولانی و به سخی کار می کنند



یکی از مزایای کسب و کار اینترنتی شبانه روزی بودن آن است در نتیجه ما می توانیم هر زمان که می خواهیم کار کنیم. در این صورت محیط کار کمتر استرس زا خواهد بود. با این حال، باید بدانیم که در اینترنت خبری از "یک شبه پولدار شدن" نیست. اگر می خواهید موفق شوید، با نگاه شما به کسب و کار اینترنتی مانند دیدگاهتان به کسب و کارهای آفلاین باشد، و باید تعهد کاری داشته باشید.
آموختن مهارت های جدید
به گزارش شنبه مگ: با اینکه باید ذهن خود را روی یک کسب و کار آنلاین موفق معطوف کنید، در اوقات فراغت خود نیز برخی از برنامه ها را امتحان کنید. به فکر بازاریابی اینترنتی باشید و در همان زمان کمی HTML یاد بگیرید، تصاویر زیبا یا حتی اولین وب سایت خود را بسازید! تمام این کارها را می توانید در اوقات فراغت خود انجام دهید. تا زمانی که در یک زمینه کاملاً مهارت پیدا نکرده اید، از رئیس خود نخواهید که درآمد شما را زیاد کند. چیزهای زیادی است که باید بیاموزید اما باور کنید که اگر تمرکز داشته باشید، موفق خواهید شد.
از کلاهبرداری های "یک شبه پولدار شوید" دوری کنید

هرگز خودتان را درگیر سایت های "با خواندن ایمیل پول دریافت کنید" نشوید. این سایت ها کلاهبرداری هستند و حتی یک ریال هم به شما پرداخت نمی کنند. آنها حتی به ایمیل شکایت شما پاسخ نمی دهند. هر وب سایتی که به شما بگوید در عرض چند روز پول شما دو یا سه برابر خواهد شد، یا یک شبه پولدار می شوید، کلاهبرداری است. از آنها دوری کنید! پیدا کردن تاجران مشهور در اینترنت کار سختی نیست. یک نشانی یا شماره تلفن اعتبار یک کسب و کار را مشخص می کند. یک راه دیگر آن است که قبل از ثبت نام، یک ایمیل به آنها ارسال کنید.
هیچ رمز و رازی وجود ندارد
تصور کنید که یک روش کسب درآمد در اینترنت پیدا کرده اید. آیا "رمز و راز" آن را به دیگران می گویید؟ فکر نمی کنم! بدون شک با افراد برخورد کرده اید که بخواهند شما را متقاعد کنند به این رمز و راز پی برده اند و بخواهند آن را به شما بگویند. باور کنید که آنها حقیقت را نمی گویند و این کار برای شما هزینه خواهد داشت. به این افراد اعتماد نکنید.
به حس خود اعتماد کنید
همیشه از خود بپرسید، آیا فردی که در سال چندین میلیون دلار درآمد دارد به خودش زحمت می دهد تا یک کتاب الکترونیکی درباره نحوه موفقیت خود بنویسد و آن را تبلیغ کند؟ من اینگونه فکر نمی کنم! به حس خود اعتماد کنید معمولاً حس شما درست می گوید.
مثبت بیاندیشید و تمرکز داشته باشید
همیشه مثبت بیاندیشید و تمرکز داشته باشید. اگر مجبور بودید به تمام بازاریاب های اینترنتی موفق که درآمد زیادی را کسب کرده اند، نگاهی بیاندازید، متوجه می شدید که یک چیز بین همه آنها مشترک است! آنها برای مدت طولانی و به سخی کار می کنند تا به اهداف خود برسند. اگر چیزی به خوبی پیش نرود، نا امید نمی شوند و یک مشکل کوچک آنها را به ندرت تحت تاثیر قرار می دهد.
تمرکز روی سازماندهی
سازماندهی داشته باشید! تمام فعالیت های کاری خود را دسته بندی کنید. حساب های ایمیل خود را حداقل هر روز بررسی کرده و ایمیل های مهم را در یک فایل قرار دهید. باید بتوانید در عرض ۳۰ ثانیه به فایل، پوشه، نرم افزار یا ایمیل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. با این کار در وقت شما صرفه جویی می شود.
آداب بازاریابی اینترنتی را رعایت کنید
آداب اولیه بازاریابی اینترنتی را رعایت کنید. سعی نکنید حجم زیادی ایمیل نامعتبر ارسال کنید. باور کنید ارزش وقتی را که گذاشته اید، ندارد. وقتی وارد یک برنامه می شود، بخش شرایط و ضوابط آن را مطالعه کنید و اگر می خواهید ثبت نام کنید، آن شرایط را رعایت نمایید.

عاقلانه خرج کنید
بخش زیادی از بودجه خود را روی بازاریابی آنلاین یا وب سایت تبلیغات خرج نکنید! اکثر وب سایت ها سیاست سختگیرانه ای درباره کلاهبرداری دارند و اگر شما به اشتباه یا به حق به ارسال ایمیل های نامعتبر متهم شده باشید، حساب شما بسته می شود و بودجه فعلی شما نیز از بین خواهد رفت.




۱۰ نکته کلیدی برای شروع کارآفرینی اینترنتی | شنبه مگ - اولین هفته نامه اختصاصی استارت آپ ها