ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2018/02/14
    نوشته ها
    2
    0
    Junior Member

    پرستار کودک در منزل

    پرستار کودک در منزل در طی دو دهه اخیر، به دلیل اشتغال پدر و مادر کودکان در خارج از خانه به نیاز اصلی خانواده ها تبدیل شده است. این والدین بار مراقبتی و تربیتی خود را با انتخاب یک پرستار برون سپاری می کنند، انتخاب صحیح پرستار کودک در منزل، یک تصمیم شخصی است. زمانی که شما می خواهید راجع به پرستار کودک در منزل تصمیم گیری کنید، بایستی زمان، مسایل مالی، انعطاف پذیری فرد و مهمتر از همه شخص کودکتان را در نظر بگیرید. پرستار بچه ای را جهت برستاری از کودک در منزل خود انتخاب کنید که منطبق با شخصیت کودک شما باشد. پرستار کودک در منزل در واقع مراقبی می باشد که توسط خانواده جهت تامین رفاه حال کودک در منزل استخدام می شود، خواه آنکه در خانه زندگی کند یا در خارج از خانه. شما ممکن است جهت انتخاب یک پرستار نوزاد یا کودک خوب دچار زحمت شوید، زیرا که برخی از آنان می توانند تحصیلات نامرتبط داشته باشند، تجربیات متفاوتی را گذرانده باشند و روحیات مختص خود را داشته باشند.



    پرستار کودک در منزل

    ما معتقدیم در انتخاب پرستار کودک در منزل مناسب بایستی نکات زیادی را در نظر گرفت، زیرا پرستار کودک وارد منزل خصوصی و حریم شخصی زندگی شما خواهد شد، با فرزند شما بیشترین اوقات را سپری خواهد کرد، دلبستگی در کودک شما نسبت به پرستارش ایجاد خواهد شد، از اخلاقیات، معاشرت و جزئیات زندگی شما مطلع خواهد شد. پس ضروری است که این شخص بایستی از نظر اخلاقی قابل اتکاء بوده و طرفین بتواند باهم ارتباط مثبت بر قرار کنند، و از طرفی حتما بایستی برای کاری که استخدام می شود تخصص و صلاحیت لازم را داشته باشد. بدین صورت پروسه انتخاب پرستار کودک شاید کمی سخت و زمانبر باشد و با توجه به اهیمت موضوعاتی که در بالا ذکر شد، بهتر است با یک رویکرد علمی و از طریق مراکز تخصصی نسبت به انتخاب پرستار کودک خود اقدام کنید. زیرا انتخاب پرستار از یک مرکز متخصص مزایایی دارد که شاید همه والدین نتوانند در انتخاب فردی خود آنها را لحاظ کنند. از جمله این مسائل می توان به مرخصی پرستار و نیروی جایگزین آن، آموزش های دوره ای، اعزام کارشناس و روانشناس برای بازدید، اخذ تضامین، عقد قرارداد حقوقی و ... را می توان نام برد.



    در کنار همه موارد فوق پرستار هر کودکی بایستی مخصوص شرایط آن کودک انتخاب شده، سپس آموزش های لازم در خصوص، رفت و آمد، حدود اختیارات استفاده از وسایل خانه، نحوه تغذیه کودک، نحوه و زمانبدی حمام، دارو، گردش و ... نیز با توجه به شرایط محیطی و خانواده کودک به پرستار کودک در منزل آموزش داده شود تا پرستار کودک بیشترین بهره وری را داشته باشد



    موسسه مراقتبی و روانشناسی پاکان افق آرال با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و آموزش دیده در زمینه پرستاری نوزاد، پرستاری کودک و پرستاری سالمند، مراقب سالمند و همچنین با همکاری روانشناسان و متخصصین حوزه کودک به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در این حوزه در حال فعالیت می باشد. نیروهای متخصص این موسسه با گذراندن دوره های تخصصی در زمینه مباحث کودک افتخار ارائه خدمات تخصصی به شهروندان گرامی را دارتد.
    منبع: سایت خدمات پرستاری پاکان افق
    <a href="https://pakanofogh.com">پرستار کودک</a><a href="https://pakanofogh.com">پرستار سالمند</a><a
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2023/05/27
    نوشته ها
    4
    0
    عضو انجمن
    میتوانید برای اطلاعات بیشنر به شرکت پرستار جو سر بزنید لینک زیر را تایید کنید.
    https://parastarjoo.com/
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

مجوز های ارسال و ویرایش