در این تاپیک قصد دارم شما را با 10 روش که با استفاده از قانون جذب میتوانید به خواسته هایتان برسید آشنا کنم .

قانون جذب کائنات یک قانون ثابت در جهان است که شما با استفاده از این قانون میتوانید به خواسته و اهدافی که دارید برسید .

شما با این قانون قادر خواهید بود به هر خواسته و هدفی که دارید برسید . پس پیشنهاد میکنم هرگز این مطلب را از دست ندهید و حتما آن را بخوانید .

در ابتدا میخواهم به شما بگم که اصلا کائنات چیست ؟

کائنات به هر چیزی که در این دنیا وجود دارد کائنات گویند . کائنات شامل تمام چیز هایی که میبینید و دارید میشود مثل همین گوشی و موبایلتان که با آن کار میکنید . درختان و گیاهان , ستارگان و هر چیزی که در روی زمین و آسمان وجود دارد .


۱. خواسته‌تان را واضح و روشن بیا کنید.
زمانی که پیغامی مبهم ارسال می‌کنید، باید هم انتظار دریافت پاسخی باشید که به همان اندازه نامعلوم است. درخواست خود را کامل و بدون نقص واژه‌بندیِ کنید تا آن‌چه را می‌خواهید به درستی انتقال دهد.


۲. تمرکز کنید.
با تمرکز کردن، پیغام‌تان را قدرتمند‌تر کنید. آن‌چه را خواهان دریافت‌اش هستید در ذهن خود تصویر کنید؛ بشنوید، لمس کنید، حس کنید و نتیجه‌ی مثبت آن را در تصورات‌تان مزه‌‌مزه کنید.


۳. نظام اعتقادی خود را بهبود دهید.
تصورات خود را به عنوان یک صحنه‌ی تخیلی بی‌روح نبینید. چشم ذهن شما یک موتور خلاقیت است که توسط آن به ایده‌های‌تان شکل و قدرت می‌دهید. به علاوه، کائنات را یک مقصد بدانید. پیغام خود را تصور کنید، مانند نامه‌ای که روی پاکت آن مهر “کائنات” به عنوان آدرس چاپ شده‌است.


۴. پیغام‌تان را رها کنید تا به مقصد برسد.
زمانی که خواسته‌تان را ارسال کردید، دیگر راجع به آن فکر نکنید. وقتی یک نامه‌ی واقعی پست می‌کنید، نیازی نیست که شما بخواهید تا به مقصد برسد. پیغامی که به کائنات می‌فرستید، زمانی که رهایش کنید به مقصد خود می‌رسد.


۵. بانک انرژی خود را عاری از افکار و احساسات منفی کنید.
ذهن خود را از انرژی‌های منفی خالی کنید تا تبدیل به یک گذرگاه پاک برای ارسال آرزوهای‌تان شود.‌ افکار و احساسات منفی را با استفاده از مراقبه، یوگا، تای‌چی، یا دیگر شیوه‌های پاک‌کننده‌ی انرژی که دوست دارید، پاک کنید.




۶. چشم‌انتظار یک پاسخ باشید و مقدمات آن را آماده کنید.
زمانی که کالایی را به صورت برخط سفارش می‌دهید، انتظار دارید که آن را تحویل بگیرید. به علاوه، احتمالا برای رسیدن آن‌ آماده هستید. اگر منتظر کفش‌های تازه باشید، در قفسه‌ی کفش‌های‌تان فضایی برای آنها باز می‌کنید. به همین ترتیب، در زندگی‌تان فضایی باز کنید برای سفارشی که به کائنات داده‌اید.


و به دنبال فرصت‌ها باشید. مثلا، اگر خواهان یک رابطه‌ی رمانتیک هستید، در خانه ننشینید. اگر که در یک برنامه‌ی “همسریابی برق‌آسا” شرکت کنید، برای کائنات آسان‌تر است که ملاقاتی را با عشق زندگی‌تان ترتیب بدهد.


۷. انرژی خود را هدایت کنید.
چگونگی هدایت انرژی‌تان بعد از ارسال پیام می‌تواند بر رسیدن آن یا به هدر رفتن‌اش تاثیرگذار باشد. اگر وفور نعمت می‌خواهید، اما به دوستان می‌گویید که دست‌تان باز نیست، پیغام‌تان متوقف خواهد شد. در واقع پیام متناقضی فرستاده‌اید که بر پیغام اول پیشی می‌گیرد. خواسته‌ی جدید از تمرکز شما بر “کمبود داشتن” نشات می‌گیرد. صحبت کنید، راه بروید و نفس بکشید به طوری که انگار واقعیت زندگی شما تغییر کرده‌است و رو به بهبودی گذاشته‌است، و به این شکل پیغام اصلی به مقصد خواهد رسید.


۸. از “نقطه‌ی تلاقی اهداف‌تان” استفاده کنید.
وقتی برای نخستین بار استفاده از قانون جذب را شروع کردم، حقیقتاً رویم تاثیری نداشت تا زمانی که مفهومی را به نام “نقطه‌ی تلاقی اهداف” کشف کردم. این مفهوم تکه‌های ناپیدا را برای من پیدا کرد. در حقیقت، کاملا زندگی من را تغییر داد!


۹. دلواپس نباشید.
ممکن است برای رسیدن به موفقیت هرکاری کرده باشید، اما تصور کنید پیام شما نرسیده باشد، چون نتیجه‌ای نگرفته‌اید. هرچند، کائنات زمان را نمی‌شناسد. چیزی که برای شما هزار سال به نظر می‌رسد شاید برای قلمروِ اعظم، به اندازه‌ی چشم برهم‌زدنی باشد. نتایج می‌توانند سریع یا آرام رخ بدهند. همچنان در انتظار یک نتیجه‌ی مثبت باشید و فرصت‌ها را برای رسیدن به هدف‌تان بپذیرید.




۱۰. قدردان باشید.
باور به این‌که آرزو‌های‌تان را جذب می‌کنید، بخش ضروری قانون جذب است، و باعث می‌شود قدردان کائناتی باشید که به شما گوش می‌دهد. انرژی شاد و مملو از افکار حق‌شناسانه به جو بفرستید. متعاقباً، کائنات مطمئن خواهدبود که خواسته‌ی شما را به درستی شنیده‌است.