انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

نیک الویسیو که در ۱۷ سالگی استارت آپ خود را به یاهو فروخت، اکنون در حال ساخت اپلیکیشن جدید خود است. نوپانا: نیک الویسیو (Nick D’Aloisio) بنیان گذار استارت آپ ساملی (Summly)، در سال ۲۰۱۳ و در سن ۱۷ سالگی با فروش استارت آپ خود به شرکت یاهو با قیمت ۳۰ میلیون دلار به یک میلیونر خود ساخته جوان تبدیل شد. ساملی اپلیکیشنی برای گوشی های هوشمند و پلت فرمی برای وب است که خلاصه اخبار را در اختیار کاربران قرار می دهد. نیک اکنون برای استارت آپ جدید خود سرمایه جذب کرده است. این استارت آپ، اپلیکیشنی به نام اسفیر (Sphere) است که با آن می توانید به طور پیوسته با کارشناسان در زمینه های مختلف گفت وگو کنید. با توجه به منابع مختلف، نیک در کنار توماس هالگاس (Tomas Halgas) سرمایه خطرپذیر قابل توجهی (حدود ۱۱.۸ میلیون دلار) برای سری A جذب کرده است. حامیان نیک مشخص نیستند؛ اما در منابع مختلف، اسم ۲ شرکت سرمایه گذار ایندکس (Index) لندن و لوکال گلاب (LocalGlobe) به عنوان حامیان دیده می شود. این ۲ شرکت روابط تاریخی با یکدیگر دارند پس سرمایه گذاری مشترک آن ها غیرعادی نیست. جزئیات کمی درباره نحوه عملکر ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/16c896164460.h...8%d8%a7%d9%86/