انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

استارت آپ ها بودجه کافی برای استخدام افراد متخصص ندارند؛ بنابراین به دنبال افرادی هستند که در کنار تخصص اصلی در موارد دیگری نیز مهارت داشته باشند. همانطور که می دانید، زمینه بازاریابی بسیار وسیع است و مجموعه مهارت های زیادی را شامل می شود؛ مهارت هایی مانند سئو، برنامه نویسی و طراحی سایت و آشنایی با شبکه های اجتماعی. اما بازاریابی برای استارت آپ متفاوت از بازاریابی برای یک شرکت یا کسب و کار سنتی است. اکثر استارت آپ ها یک یا دو عضو دارند و به همین دلیل وظایف یک بازاریاب در استارت آپ بسیار سخت تر و بیشتر از وظایف بازاریابی است که در شرکتی با تیم ۱۰ تا ۲۰ نفره از بازاریابان کار می کند. بنابراین شخصی که بازاریابی یک استارت آپ را برعهده می گیرد، باید مهارت بالایی در زمینه های مختلف داشته باشد. استارت آپ ها بودجه کمی در اختیار دارند و نمی توانند برای بازاریابی زیاد هزینه کنند. از طرفی برنامه های بازاریابی به اندازه ای مهم هستند که می توانند باعث شکست یا پیروزی یک استارت آپ شوند. به همین دلیل بنیان گذاران استارت آپ دنبال شخصی خلاق و باانرژی هستند که مدام در حال یادگیری باشد و ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/0d5399226811.h...1%d8%a7%db%8c/