معرفی شرکت دی ان ای یونیون - DNAunion
dnaunion در یک نگاه
ماموریت dnaunion توسعه کمی و کیفی صنعت بازاریابی بر اساس الگوهای بینالمللی است. این ماموریت، باور مشترکی است که شرکتهای گروه را علیرغم گوناگونی زمینه فعالیتشان، بصورت منسجم کنار یکدیگر قرار داده است.
خدمات شرکتهای گروه شامل تبلیغات کلاسیک و دیجیتال، روابط عمومی، فعالیتهای بازارسازی در نقطه فروش (BTL)، تحقیقات بازاریابی، پایش فعالیتهای بازاریابی و رفتار مصرفکننده و سایر حوزههای مربوط به خدمات بازاریابی است.
گروه dnaunion مجموعهایی از شرکتها با dna کاری مشترک و با رویکردی بینالمللی است که «خدمات یکپارچه بازاریابی» ارائه میدهد و هدفش ایجاد مزیتهای رقابتی در فضای کسب و کار ایران است.
dnaunion به عنوان سهامدار اصلی، مدیریت استراتژیک هر یک از شرکتها، سیاستگذاری مسیر رشد، ارزیابی و حفظ استانداردهای کیفی آنان را بر عهده دارد. این گروه، همواره سبد خدمات خود را از طریق جذب یا راه اندازی کسب و کارهای جدید توسعه میدهد. این مهم از طریق شناخت نیاز مشتریان و فرصتهای جدید این حوزه و با اتکاء به استعدادهای موجود، میسر میشود.
خدمات ما
dnaunion باور دارد که رشد پایدار سازمان ، از طریق توجه به همه ذینفعان به دست می آید.
در مسیر توجه به همه ذینفعان، به تناسب جایگاه و اهمیت هریک از آنها، تلاش میکنیم تا کلیه فعالیتهای خود را در قالب برنامههای اجرایی پیش ببریم.
این برنامه اساس مدلهای کسب و کاری است که به ما فرصت میدهند، هم زمان با انجام پروژههای موفق برای مشتریانمان، دستاوردهای ارزندهای برای سایر ذینفعان نیز داشته باشیم.
کلید رشد پایدار را در برنامه ریزی، اجرا و نظارت در چهار حوزه زیر میبینیم:
https://startupforum.ir/images/imported/2017/11/916.jpg
ارزش ها
ارزش های گروه dnaunion بر اساس باور مشترک بنیانگذاران آن و اشتیاقشان برای بهکارگیری این ارزشها در کسب و کار، شکل گرفته است.
معتقدیم که پیروی از ارزشهای کلیدی مشترک شرکتهای گروه، ما را در رسیدن به اهدافمان و ایجاد محیط کاری سازنده یاری خواهد کرد.
تاریخچه
۱۳۷۰
شروع فعالیت در قالب یک دفتر کوچک با تولید هدایای تبلیغاتی برای یک شرکت بینالمللی
۱۳۷۲
توسعه فعالیت با افزودن خدمات طراحی گرافیک
۱۳۷۶
تبدیل دفتر به شرکت، تحت نام
اشاره و ورود به عرصهی تبلیغات حرفهای و خلاق
۱۳۷۸
ساخت اولین آگهی تلویزیونی و شکلگیری واحد رسانه
ثبت رکورد متراژ در طراحی و اجرای غرفههای نمایشگاهی
انعقاد قرارداد همکاری با یک شرکت تبلیغاتی بینالمللی
۱۳۸۰
انعقاد قراردادهای همکاری طولانی مدت با مشتریان بزرگ داخلی و خارجی
تاسیس واحد تحقیقات بازار
۱۳۸۲
تبدیل واحد تحقیقات بازار به شرکت تحقیقات بازاریابی و رسانه
EMRC
۱۳۸۳
انعقاد قرارداد مستقیم با مشتریان بزرگ بینالمللی
۱۳۸۵
تشکیل هسته اولیه شرکت
ماگنولیا با هدف ارائه خدمات تبلیغاتی اختصاصی به یک شرکت چند ملیتی
۱۳۸۶
تاسیس شرکت
Mideast Solutions در کشور امارات
۱۳۸۷
ثبت شرکت
ماگنولیا بهعنوان یک آژانس تبلیغاتی تمام خدمت
۱۳۸۹
تاسیس شرکت
لمون،
د.م.ن، سایت خبری-تخصصی
mbanews.ir،
بهشادو نشریه
تبلیغات بازرگانی
۱۳۹۰
تاسیس مدرسهی بازاریابی
AAV و تاسیس ستاد گروه به نام dna
union
۱۳۹۱
تشکیل هسته اولیه
Media Sources ایران
۱۳۹۲
تاسیس شرکت
Xerotex
۱۳۹۴
تاسیس شرکت
Media Sources ایران
تاسیس شرکت
Certius
نشانی
تهران، ضلع شرقی میدان شیخ بهایی، پلاک ۸
کدپستی: ۱۹۹۱۸۱۵۶۴۳
تـــلفــن:
۸۸۰۳۰۰۴۶
فــاکـس: ۸۸۰۳۰۰۴۷ [email protected]