بازاریابان راه های نوآورانه ای را برای جذب مخاطبان پیدا می کند، ویدیو به بخش معنی دار مکالمه استراتژیک تبدیل شده است. مدت زیادی است که ویدیو از تاکتیک بازاریابی “در حال رشد” نیز فراتر رفته و به روش شدیدا قدرتمند برای برقراری ارتباط با نام تجاری، بیان ارزشمند پیشنهادات و ایجاد روابط با مشتریان و چشم اندازهای کسب و کار شما تبدیل شده است. جدیدترین آمار نشان می دهد که محتوای ویدیوی تنها تاثیرگذار نیستند و تقاضا برای پیشرفت و گسترش ها با سرعت چشمگیری در حال افزایش است. برای مثال 43% از مردم خواستار دیدن محتوای ویدیویی بیشتری از بازاریابان هستند؟ یا 51.9% از متخصصان بازاریابی در سراسر جهان ویدیو مارکتینگ را به عنوان محتوای دارای بهترین ROI نامگذاری می کنند؟! این مقاله 16 آمار قابل ملاحظه بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ را در زمینه مرورگرها، کانال های توزیع، عادات مصرفی ویدیوی تجاری و موارد دیگر را تجزیه وبررسی می نماید.
16 آمار ویدیو مارکتینگ برای افزایش معلومات شما در زمینه استراتژی ماه های پایانی سال



معیارهای تجاری ویدیو مارکتینگ در سال 2017

  • بیش از 500 کسب و کار، حدود 250،000 ویدیو و 600 میلیون ویدیوی جاری، دلیلی برای نشان دادن استفادۀ واقعی شرکت ها از ویدیو می باشد.
  • 86٪ از بازدیدهای ویدیویی مربوط به کسب و کار در مرورگرهای دسکتاپ و تنها 14٪ در تلفن همراه انجام می شود. محبوب ترین زمان مشاهده روز چهارشنبه بین بازه زمانی 7-11 صبح است 7 است.
  • میانگین تعداد ویدیوهایی که هر ماه توسط شرکت ها منتشر می شود برابر با 18 ویدیو می باشد.
  • در حال حاضر 85% از کسب و کارها دارای کارکنان داخلی و منابع لازم خود برای تولید فیلم در شرکتشان می باشند.
  • صنایع تولید و تکنولوژی پیشرفته، جدیدترین ویدیوها را منتشر می کنند.
  • کسب و کارها به طور متوسط ​​293 ویدیو در کتابخانه خود دارند.
  • 56% از کل ویدیوهای سال گذشته کمتر از 2 دقیقه بوده اند.
  • وب سایت ها و رسانه های اجتماعی محبوب ترین کانال های پخش ویدیو هستند.
  • چهار تا از رایج ترین ویدیوها: عبارتند از توضیحات؛ دموی محصول؛ چگونه؟؛ مشتریان
  • 5٪ از ویدیوها به طور متوسط ​​77٪ از بینندگان را تا آخرین ثانیه خود حفظ می کنند.
  • ​​37% ویدیو ها به طور متوسط بینندگان را تا زمان انتهایی فیلم حفظ می نمایند.
  • ویدیو های زیر 90 ثانیه میزان متوسط ​​نگهداری 53٪ و ویدیو هایی با طول بیش از 30 دقیقه تنها 10٪ از این مقدار را شامل می شوند.
  • میانگین میزان حفظ ویدیوهای های شخصی سازی شده 35٪ بالاتر از ویدیو های غیر شخصی است.
  • 35٪ از کسب و کار ها برای اندازه گیری عملکرد ویدیو از تجزیه و تحلیل های متوسط ​​یا پیشرفته استفاده می کنند.
  • تجزیه و تحلیل متوسط ​​و پیشرفته شامل موارد زیر می باشند:تعامل، فاصله توجه، دیدگاه ها با تجسم موقعیت، افت مکرر، اختصاص دادن به خط ارسال و یا تاثیر بر درآمد.
  • کسب و کارهایی که در هر سال 50+ ویدیو تولید می کنند، 2.5 برابر احتمال استفاده از تجزیه و تحلیل ویدیو پیشرفته در آن ها بیش تر است.
  • شرکت هایی که از تجزیه و تحلیل پیشرفته استفاده می کنند، احتمال بیشتری برای افزایش بودجه های ویدیویی خود در سال جاری دارند.


منبع
https://blog.hubspot.com/marketing/v...ing-statistics




http://www.8tag.co/16-%d8%a2%d9%85%d...7%d9%86%db%8c/