انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




10 ترفندهای روانشناسی برای بهبود بازاریابی محتوا


ذهن مخاطب را درگیر خودتان کنید!


یکی از قدرتمندترین خطاهای روانشناختی مردم «قاعده‌‌ عمل متقابل» است. این قاعده بیان می‌کند هنگامی که شما برای کسی ارزش قائل می‌شوید، آنها خود را مدیون شما می‌دانند. انواع شرکت‌ها بارها از این تکنیک استفاده کرده‌اند. یکی از دلایلی که چرا بازاریابی محتوا خیل


همه‌‌ انسان‌ها تعصبات شناختی دارند و اگر شما آنها را بشناسید، می‌توانید روی نیازهای خاص مردم تمرکز کنید و با کلمات و تاکتیک‌هایی، خوانندگان را به آنچه که می‌خواهید انجام دهید، وسوسه کنید...







______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D8%B0%D9%87%D9%...86%DB%8C%D8%AF