وی نو،سیستم مشاوره هوشمندو جستجوگرالکترونیکی
حسن ابراهیمی عضو موسسه حامی نوابغ جوان مخترع وی نو باتفکر و یدی بالا سیستم مشاوره هوشمند و جستجوگر الکترونیکی موفق به ثبت و اجرای این طرح شد.
حسن ابراهیمی ساکن تهران مدیر عامل سازمان مردم نهاد ( NGO) بسوی زندگی آرام و عضو موسسه حامی نخبگان جوان می باشد .ثبت اختراع ایشان در حوزه پزشکی و سلامت بعنوان مشاوره هوشمند است، دو ایده پردازی ، طراحی و اجرا را در حوزه های ورزش و جوانان ، پزشکی وسلامتی داشته که در حوزه ورزش، سیستم جامع تحت وب بانک اطلاعاتی بازیکنان،مربیان و داوران فدراسیون شطرنج ( با 12000 عضو) را به مرحله اجرا و بازدهی در آورده و در حوزه پزشکی و سلامت و حوزه خدمات اجتماعی، استارت آپ زندگی یار و ساختار جدید آن با پلتفرم استارت آپ وی نو (درخواست ارائه خدمات جامع راهنمایی و مشاوره ) را هم در دست اجرا و راه اندازی دارد .
- با توجه به اینکه در حوزه فنآوری اطلاعات ( بعنوان کارشناس با 21 سابقه تخصصی در مدیریت شبکه های کامپیوتری) و درحوزه پزشکی و سلامت ( بعنوان مربی مهارت های زندگی با 7 سال سابقه مهارتی در راهنمایی و مشاوره) تخصص و مهارت لازم را داشته است ، در سال 96، ساختار متمایز و جدیدی را در کسب و کارهای نوپا در استارت آپ وی نو و مرحله تکمیلی آن بعنوان سیستم مشاوره هوشمند ارائه داد.
وی نو با عنوان سیستم مشاوره هوشمند و جستجوگر الکترونیکی درخواست ارائه خدمات جامع راهنمایی و مشاوره های اجتماعی بر پایه محور و زمینه فعالیت مشاوران، از سه فاز نرم افزاری،سخت فزاری و ربات به مرحله اجرا در خواهد آمد.
فاز اول طرح،:
- یک سیستم تحت وب و موبایلی می باشد که بر پایه محور و زمینه فعالیت مشاور، سوال مراجع کننده ثبت و دریافت میشود و سیستم بصورت هوشمند و بر پایه تحقیق و پژوهش سیستمی و باتوجه به گروه های راهنمایی و مشاوره، چندین روش جوابگویی رو به مخاطب یا مراجع ارائه میدهد.
- راهنمایی و مشاوره ، در روش انتخاب مشاور، کلید واژه ثبت شده در سیستم، بدنبال زمینه سوال و محورهای مشترک در بیش ازچهار نوع فعالیت گروهی راهنمایی و مشاوره می گردد و باتوجه به انتخاب نوع فعالیت مشاور در تایید و ثبت زمینه و محور فعالیت مشاور( در زمان گزینش مشاور) سیستم بصورت هوشمند، مشاوران متعددی را نشان میدهد و در ابتدا اختیار انتخاب را به مراجع کننده می دهد و لیکن وی نو هم ،بهترین انتخاب مشاور را پیشنهاد میدهد.
- راهنمایی و مشاوره ، در روش دانشنامه ای فقط مقالات، کتب و مجلات ، اینفوگرافیک و تصاویر، صوت، ویدیو که مرتبط با زمینه و محور سوال است بصورت جداگانه به رویت و انتخاب مراجع کننده در میآید. در حقیقت سامانه از روش هوشمند سازی خود، چندین اختیار آزاد و پیشنهادی را به مراجع کننده میدهد تا ضمن برخوردری و انتخاب درست بر اساس پژوهش علمی،جوابگویی به نزدیکترین هدف مراجع و رضایت ایشان حاصل نماید.<ادامه مطلب در سامانه nokhbeha.com>
منبع خبر: حامی نوابغ جوان

سلام روز خوش
برای ثبت اختراع از راه مطمئن ضمن حفظ امنیت طرح و اختراع از طریق آشنایی با موسسه نخبگان با تلاش خود و حمایت مرکز حامی نوابغ جوان-nokhbeha. com موفق به ثبت استارتآپ شدم. جهت ارتباط با کارشناسای نخبگان با شماره مستقیم 02122913410 تماس بگیرید.
آدرس: خ شریعتی - نبش بیگدلی ساختمان 1142

نام: pic56-danesh.jpg نمایش: 37 اندازه: 71.1 کیلو بایت