ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    60
    0
    کاربر فعال انجمن

    ریمل حجم دهنده و بلند کننده تو این وان تیو بلک دایموند مای

    ریمل تو این وان تیو بلک دایموند مای منحصرا برای نمایش ۵ برابری حجم مژه‌ها طراحی شده است. برس‌ بلند کننده آن برای ایجاد طول بی‌نهایت و حجم ماکزیمم بدون ایجاد لکه و ریزش و برس حجم دهنده این ریمل نیز برای ایجاد حجم زیاد و ضخیم نشان دادن مژه‌ها و در نهایت نرمی طراحی شده‌ است.ریمل تو این وان بلک دایموند با برس‌های حرفه‌ای و عصاره موم عسل و صمغ اقاقیا مژه‌ها را حجیم و بلند نشان می‌دهد.
    • با استفاده از این ریمل به خصوص آن دسته از بانوانی که از کم‌حجمی و کوتاهی مژه‌های خود ناراضی هستند، می‌توانند مژه‌هایی حجیم و بلند داشته باشند و از یک آرایش چشم بی‌نقص برخوردار شوند.
    • دانش طراحی، این فرمول را ترکیبی منحصر به فرد و بدون ریزش و ایجاد لکه و انباشتگی مژه تبدیل کرده است.
    • تکنولوژی تولید ظرف و استفاده از دو برس، ظرف محصول را به هوا بندترین ظرف تبدیل کرده‌ است که مانع خشک شدن سریع ریمل تو این وان تیو بلک دایموند می‌شود.
    • در این تکنولوژی از برس مرحله اول برای افزایش حجم دهندگی و از برس مرحله دوم برای افزایش خاصیت بلندکنندگی و جداکنندگی مژه استفاده می‌شود.
    • در فرمولاسیون این ریمل از موم عسل استفاده شده که مانع از ایجاد حساسیت در ناحیه پوست اطراف چشم شده و به لطافت و آبرسانی آن کمک می‌کند.
    • صمغ درخت اقاقیا دیگر ماده به کار رفته در این ریمل بلک دایموند است که خاصیت مرطوب کنندگی دارد و مانع از خشکی پوست در نواحی چشم و نیز مژه‌ها می‎شود.

    برای خرید ریمل حجم دهنده و بلند کننده تو این وان تیو بلک دایموند مای کلیک کنید.
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    60
    0
    کاربر فعال انجمن
    ریمل گرجس آیز بلک دایموند مای از سری لوازم آرایش بلک دایموند مای زیبایی و وقار را با حجمی فوق العاده به چشمان زیبای شما هدیه می‌کند. این ریمل با براش بزرگ خود با یک بار زدن ریمل، آن را پرحجم کرده و به راحتی حالت می‌دهد. ریمل گرجس آیز با فرمول منحصر به فرد خود از ایجاد حساسیت در ناحیه مژه‌ها جلوگیری کرده و رشد آن را نیز تقویت می‎کند. این ریمل مفهوم نگاه جذاب را به سطحی فراتر می‌برد. این ریمل حجم دهنده و حالت دهنده فوق العاده مژه‌های زیبای شماست و در اولین تاچ خود زیبایی اعجاب انگیز و حجمی بی نظیر را به مژه‌های چشمان زیبای شما می‌بخشد.


    برای خرید ریمل حجم دهنده گرجس آیز بلک دایموند مای کلیک کنید.



    ریمل گرجس آیز بلک دایموند مای با داشتن ویتامین E از ریشه مژه‌ها در مقابل فعالیت آنتی اکسیدان‌های آزاد محافظت کرده و با داشتن موم زنبور عسل مواد مغذی را به آن رسانده و باعث تقویت آن‌ها می‌شود. ویتامین E علاوه بر خواص آنتی اکسیدانی دارای خواص رطوبت رسانی است و به همین دلیل به رشد مژه ها و حفظ سلامت آن‌ها کمک شایانی می‌کند. موم زنبور عسل نیز از ایجاد هرگونه حساسیت بر روی چشمان شما جلوگیری می‌کند.
    براش بسیار بزرگ این ریمل حجمی خارق العاده بدون ایجاد حس چسبندگی به مژه‌های شما می‌بخشد. این محصول فاقد هرگونه اسانس بوده و قابلیت آبرسانی به مژه‌ها را دارد. فرمولاسیون این ریمل بر اساس دانش روز اروپا و کاملا ایمن در برابر اثرات سوء ناشی از فلزات سنگین (مثل سرب، جیوه و …) تهیه شده است.
    این ریمل در مقایسه با سایر ریمل های مای نظیر ریمل لوکسریوس ولوم مای باعث حالت دهی بی نظیری به مژه‌ها می‌شود و حجم خارق العاده‌ای به آن‌ها می‌بخشد.


    برای خرید ریمل حجم دهنده گرجس آیز بلک دایموند مای کلیک کنید.
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    60
    0
    کاربر فعال انجمن
    توجه به سلامت پوست بدن به اندازه توجه به پوست صورت مهم است. همانطوری که شست شوی صورت دارای راه و روش خاص خود است. توجه به نحوه شست شوی پوست بدن نیز از اهمیت بالای برخوردار است. شاید شما هم شست شوی پوست بدن با لیف های زبر و صابون های مراغه ای را در خاطر داشته باشید. در گذشته باور اغلب افراد بر این بود که هر چه محکم صابون و لیف بر روی پوست کشیده شود؛ رنگش باز می شود و تمیز تر است.
    امروزه انواع شوینده ها، صابون های متنوع، شامپو های بدن و ژل های حمام در بازار برای شست شوی بدن در بازار موجود است. ژل حمام یکی از شوینده های پرطرفدار با خواص و فواید زیاد برای پوست است. ژل حمام برای کسانی که به مواظب بیشتر از پوستشان هستند و یا پوست حساسی دارند گزینه بسیار مناسبی است. اگر شما به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد ژل شاور یا ژل حمام هستید توصیه می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.
    منبع : شاور ژل یا ژل حمام چیست ؟

    شاور ژل یا ژل حمام ( shower gel ) چیست ؟

    ژل حمام یک شوینده مایع پوست بدن است که همانطور که از اسمش پیداست بافت آن ژله ای است. از آنجایی که ترکیبات ژل شاور دارای ph کمتری نسبت به صابون دارند، مانند صابون تمام چربی پوست را از بین نمی برند و حتی خاصیت آبرسانی برای پوست دارند و همین نکته باعث می شود تا افراد که دارای پوست خشک شدید هستند با استفاده از آن استحمام راحت تری داشته باشند.
    ژل حمام دارای خاصیت لایه برداری پوست است یعنی باعث از بین رفتن جای جوش و آکنه می شود و از خشک و پوسته پوشته شدن آن نیز جلوگییری می کند. در ترکیبات ژل حمام بدن از عصاره های گیاهی استفاده شده است که خاصیت ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و قارچی دارند.
    مزایای استفاده از شاور ژل بدن

    استفاده از ژل شاور برای استحمام بدن دارای مزایای زیادی است. بهبود خاصیت الاستیک پوست، سفت شدن پوست و لایه برداری ملایم از خواص تمامی شاور ژل هاست. از آنجایی که ژل حمام حاوی مواد مغذی پوست هستند به مرور زمان پوشت شما را تغذیه می کنند. در ادامه مهمترین مزایای ژل حمام ها آورده شده است

    • هماهنگی ph شاور ژل با پوست
    • داشتن یک رایحه دلنشین و ماندگار بر روی پوست
    • مناسب برای مصرف روزانه
    • لایه برداری پوست
    • قابلیت انتخاب شاور شل مناسب بر اساس نوع پوست

    تفاوت ژل حمام با شامپو بد یا صابون

    برخی فکر می کنند که ژل حمام با شامپو بدن تفاوتی ندارد. اما ژل بدن محصولات ملایمتری نسبت به سایر شوینده های بدن هستند و در ترکیبات آنها از روغن های طبیعی و عصاره های گیاهی استفاده می شود تا خشکی پوست را پس از استحمام به حداقل برساند. از آنجایی که شامپو بدن نیز مایع است مشکلات بهداشتی استفاده از صابون را ندارد و سازگاری بیشتری با پوست دارد. از آنجایی که انواع مختلف شامپو بدن در ترکیبات خود دارای سورفاکتانت هستند. بنابراین برای کسانی که دارای پوست های خشک و حساس، افراد مبتلا به بیماری های پوستی و مستعد انواع خشکی پوست توصیه نمی شود.
    نحوه استفاده از شاور ژل

    نحوه استفاده از شاور ژل همانند استفاده از شامپو بدن است. ابتدا پوست بدن را خیس می کنید. سپس مقداری زل را بر روی اسنفج یا بدن بریزید، آن را ماساژ دهید تا کف کند و پوست بدن خود را بشویید و سپس به خوبی پوست بدن خود را آبکشی کنید.
    معرفی بهترین محصولات شاور ژل یا ژل حمام

    در نهایی انتخاب شوینده بستگی به نظر و تصمیم شما دارد. این شما هستید که تصمیم می گیرید از چه شوینده ای برای پوست خود استفاده کنید. اما اگر قصد استفاده از ژل حمام را دارید در ادامه به معرفی بهترین مارک های شاور ژل موجود در بازار می پردازیم :
    شامپو بدن سنره حاوی عصاره جینسینگ مخصوص آقایان

    شاور ژل آقایان سینره با فرمولاسیون ملایم فاقد صابون حاوی عصاره جینسنگ است. این شاور ژل آبرسان پوست است و برای از بین بردن آلودی های سطح پوست و محافظت از پوست در برابر میکروارگانیزم های به شما طراوت و شدابی هدیه می دهد.
    ویژگی های محصول

    • دارای PH مناسب
    • حاوی عصاره آرگان
    • فاقد مواد صابونی
    • مناسب برای آقایان
    • بدون انجام تست‌‌های حیوانی
    • حجم 250 میل

    شامپو بدن کرمی با رایجه نعناع و چای سبز هیدرودرم

    شامپو بدن کرم هیدرودرم با رایحه نعناع و چای سبز، شوینده و پاک کننده ملایم و غیر صابونی، دارای PH سازگار با پوست می باشد که علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا و کف مناسب سبب تغذیه و حفظ رطوبت طبیعی پوست می گردد. این فرآورده با دارا بودن روغن آرگان، شی باتر، پرو ویتامین B5 و مواد آنتی اکسیدان همراه با رایحه طراوت بخش نعناع و چای سبز علاوه بر محافظت از لایه هیدرولیپیدیک و تقویت سد دفاعی پوست، به کاهش خشکی و زبری، افزایش طراوت، نرمی، لطافت و شادابی آن کمک شایانی می نماید.
    ویژگی های محصول

    • شوینده و پاک‌کننده ملایم و غیرصابونی
    • افزایش‌دهنده طراوت، لطافت و شادابی پوست
    • دارای PH سازگار با پوست
    • با قدرت پاک‌کنندگی بالا و ایجاد کف مناسب
    • ایده‌آل برای حفظ رطوبت طبیعی پوست
    • محافظ لایه هیدرولیپیدیک و تقویت سد دفاعی پوست

    ژل شتشوی بدن مدل مگنولیا ویکتوریا رز

    ژل شستشوی بدن یا شاور ژل بدن ویکتوریا رز Victoria Rose Magnolia Shower Gel از لاین مگنولیا محصولات ویکتوریا رز است. این لاین برای پوست های خشک و نرمال مناسب است. شاور ژل مگنولیا ویکتوریا رز یک شوینده مناسب و ملایم با ترکیبات ویژه است و توجه این لاین بر مرطوب کنندگی پوست است. این شاور ژل یک شوینده بدون سولفات بوده و مناسب پوست های خشک است. در شاور ژل ویکتوریا رز مدل مگنولیا از ترکیبات گیاهی و طبیعی استفاده شده است. این محصول حاوی عصاره بابونه است که این عصاره التیام بخش و ضد التهاب پوست است. همچنین آکواکسیل از دیگر ترکیبات شاور ژل بدن مگنولیا ویکتوریا رز است که باعث رطوبت رسانی به پوست بدن می شود. در کنار این محصول می توانید از لوسیون بدن مگنولیا ویکتوریا رز نیز استفاده کنید.
    ویژگی های محصول

    • پاکسازی کامل پوست
    • فاقد سولفات
    • حاوی آکواکسیل به عنوان مرطوب کننده قوی پوست
    • حاوی عصاره بابونه با خاصیت ضد التهابی برای پوست
    • مناسب برای پوست های نرمال و خشک

    کلام آخر در مورد ژل شاور یا ژل حمام

    توجه داشته باشید که ژل حمام نباید با صابون های مایع استفاده شود. ژل حمام حاوی روغن صابونی شده نیست و از ترکیبات شیمیایی و یا گیاهی در فرمولاسیون خود استفاده کرده است. به همین دلیل استفاده از شاور حمام برای همه به خصوص کسانی که پوستت خشک و حساس دارند و یا در مناطق گرمسیری زندگی می کنند، توصیه می شود. شاور ژل می تواند گزینه مناسبی برای استفاده روتین برای داشتن پوستی برطراوت و شاداب باشد.




    منبع : شاور ژل یا ژل حمام چیست ؟
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوعات مشابه

  1. استارتاپ فینتو - حقوق و دستمزد
    توسط SARA در انجمن استارتاپ های نوپا
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2019/01/10, 14:49
  2. اشتراک تو ، انجام پروژه مشترک بر پایه تخصص فردی
    توسط Startupten در انجمن استارتاپ های نوپا
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2019/01/06, 14:46
  3. معرفی استارتاپ پلاتو pelato
    توسط Maryam Homaei در انجمن استارتاپ های نوپا
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/08/05, 12:07
  4. با سانگو، موزیکاتو زندگی کن!
    توسط appshared در انجمن ایده های نوین ( تئوری ها )
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/07/14, 00:03
  5. ارز دیجیتال ریال تو Rialto-XRL
    توسط Sina homaei در انجمن ارز های دیجیتال
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/05/20, 09:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش