خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
باور کنید یا نه حتی اگر زیباترین صفحه فرود دنیا را هم داشته باشید ولی نرخ تبدیل این صفحهها پایین باشد چندان زیبایی طراحی شما به درد نمیخورد. زیبایی بهتنهایی نمیتواند یک تصویر کلی ازآنچه مشتری میخواهد ارائه کند؛ بنابراین توجه به زیبایی مطلق میتواند آسیبی جدی به اندیشههای بلندمدت شما وارد کند؛ اما این اشتباههایی که دست از سر صفحه فرود شما برنمیدارند کدام هستند؟ باهم دوباره نگاهی به آنها میکنیم تا با شناختی بهتر آنها را رفع کنیم. عدم نمایش محصول نشان ندادن محصول در صفحهای که بازدیدکننده بهصورت هدفمند به آنجا رسیده نمیتواند تأثیر مثبتی در ذهن مشتری بهجای بگذارد. برای اینکه این تأثیر بهدرستی مشتری را به سمت خرید کردن ببرد، محصول را بهطور واضح نشان دهید. تمام زوایای موردنظر و بهصورت باکیفیت. کاری کنید که این تصاویر جلوهٔ بصری اصلی صفحه شما شوند. سعی کنید تصاویری از محصول نمایش دهید که تصاویر واقعی و در حال استفاده شدن باشد. این کار تأثیر بسیار بهتری روی مشتری میگذارد. تصاویری واقعی از محصولی واقعی و با کاربری واقعی برگ برنده شما در تبدیل بازدیدکننده به مشتری است. توضیح ندادن اینکه شما چه میکنید خودتان را جای مشتری بگذارید و ببینید آیا آنچه انجام میدهید را با او در میان گذاشتهاید یا نه. اینکه مشتری بداند شما چه مجموعهای هستید و چه میکنید، چرا شما از بقیه بهترید، چه ویژگیهای متمایزکنندهای دارید میتواند در تصمیم او برای خرید از شما تأثیر بیشتری بگذارد. عدم ارتباط با مشتری میتواند حس عدم اطمینان به مشتری بدهد. یک فروش خوب و سریع بدون این توضیحات هم میتواند اتفاق بی افتد، ولی یک فروش ادامهدار و ایجاد حس اعتماد به مشتری و وفادار کردن مشتری با همین جزییات اتفاق میافتد. متنهای بیشازاندازه هیجان خرید یا استفاده از خدمات برای مشتری میتواند باعث شود تا بخشهایی از نوشتههای داخل صفحه خوانده نشود. پس بهجای اینکه از متنهای طولانی و اضافی استفاده کنید، متنهای کوتاه ولی هدفمند را انتخاب کنید که در اسرع وقت مشتری بتواند به آنچه میخواهد برسد. در طراحی صفحه به فضایی که برای نوشتهها و کپیها نیاز دارید توجه ویژهای بکنید تا نه متنی اضافه بماند و نه جایی خالی. استفاده از کپیهای هوشمندانه هم با توجه به اینکه میتوانند با داشتن فونت و رنگی متفاوت بیشتر به چشم مشتری بیایند، امکان برداشتن بار زیادی از روی دوش متنهای سنگین صفحه فرودتان بردارد. در نوشتن کپیها بهشدت وقت بگذارید و دقت کنید. بهجای مشتری انتخاب کردن با بخشهای متفاوتی از مشتریان در ارتباط هستید و میخواهید فروش خوبی داشته باشید، باید از کمپینهای تخصصی ویژه هر گروه استفاده کنید؛ اما بسیاری اوقات با دستهبندی کردن مشتریان، برخی محصولات به برخی از این دستهبندیها نشان داده نمیشود. دقت کنید که حتی از برای segment خاصی کمپین طراحی میکنید، این گروه را بهطور مطلق از دسترسی به بقیه بخشها و محصولات دور نکنید. هر مشتری بهتنهایی میتواند از همه محصولات استفاده کرده و آنها را بخرد؛ بنابراین در پیشنهادها مرتبط میتوانید از همه محصولاتتان استفاده کنید و فقط خود را محدود به یک گروه خاص نکنید. همهچیز را باهم ببینید همه موارد بالا تنها بخشی از مسائلی است که کسبوکارهای آنلاین با آن در ارتباط هستند. برای اینکه بتوانید تصویری کلی ازآنچه مناسب صفحه فرود شما نیست داشته باشید باید موارد مختلف را با انواع آزمودنها بهخصوص A/B امتحان کنید. هیچوقت شانسی که توسعه یک صفحه فرود میتواند برای کسبوکارتان به همراه داشته باشد را دستکم نگیرید. https://www.clickyab.com/blog/%db%b4...%db%8c-%d9%81/
مشاهده قوانین انجمن