خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
هر تغییر و هر قدمی که در سایت تغییر میکند میتواند تأثیری روی رفتار مشتری و امکان تبدیل شدن مخاطب به مشتری داشته باشد. فرای تمام استانداردهای طراحی و همه آنچه که در تئوریهای گرافیکی و فنی برای تبدیل مخاطب به مشتری وجود دارد، مواردی هم هستند که شاید در سایت خیلی بروز و نمایش نداشته باشند و تنها در گوشهای از سایت به آنها اشاره شود اما میتواند در تصمیم مشتری برای خرید از شما تأثیرگذار باشد. موارد دیگری هم وجود دارد که باید به طراحی آنها اهمیت داد تا شاید روزی روزگاری که مشتری گذرش به آنجا افتاد، باز هم بهانهای برای خروج از سایت نداشته باشد. به همین دلیل به نقاطی در سایت اشاره خواهیم کرد که بهینهسازی در آنها میتواند نشانههایی از اعتماد برای مخاطب باشد و به بالاتر رفتن نرخ تبدیل سایت کمک بسزایی بکند. نقاطی که بهینهسازی در آنها به بالاتر رفتن نرخ تبدیل سایت کمک میکند ۱: از متاتگهای درست در صفحه محصول استفاده کنید. یکی از روشهایی که میتوانید با استفاده از آن مخاطب را به مشتری بدل کنید، استفاده از متا تگ است. بهتر است در صفحه مربوط به هر محصول از متا تگهای درست و مربوط استفاده کنید. چرا که مشتری وقتی به این صفحه برسد میتواند با استفاده از تگهایی که در صفحه نوشتهاید، به محصولات مرتبط دیگر هم دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب زنجیره خرید او را گسترش دادهاید و CTR و CR را بالاتر میبرید. ۲: پیشنهادهای ویژه برای تحویل کالا ارائه کنید راه و روشی که برای تحویل دادن کالا و همچنین عودت آن به مشتری ارائه میکنید نقش بسیار مهم و کلیدی در تصمیم او برای خرید کردن یا نکردن از شما ایفا میکند. درست است که این موضوع به نظر خارج از فضای وب و طراحی سایت به نظر میرسد و نمیتواند نقشی در بالاتر بردن نرخ تبدیل بازی کند، ولی مهم نحوه اطلاعرسانی و ارائه این موضوع در سایت است که در نهایت میتواند منجر به اعتمادسازی مشتری و افزایش خرید او شود. ۳: سیاستهای بازگشت و عودت کالا را شفاف بیان کنید تقریباً روش آنلاین بدون سیاستهای بازگشت کالا بدون معنی و مفهوم است. بنابراین باید سیاستهای بازگشت و عودت کالا را در برنامه کاری خود داشته باشید. نکتهای که وجود دارد، مثل بخش قبلی، اعلام درست و شفاف این موضوع است. بسیاری سایتها با طراحی لوگوها و المانهای گرافیکی مختلف این موارد را اعلام میکنند ولی وقتی پای عمل که میرسد آنقدر تبصره و قانون ارائه میکنند که مشتری از خرید خود پشیمان میشود. بنابراین شفافیت در این موضوعها میتواند مشتری شما را وفادار کرده و منجر به انجام خریدهای متعدد دیگر شود. ۴: ایمیلهای ارسالی را مدیریت کنید احتمال زیاد سایت شما دارای سیستمی برای ارسال ایمیلهای متعددی مثل: ایمیل رجیستر کردن در سایت، خبرنامه، ایمیل تأیید ثبتنام، ایمیل ارسال فاکتور، اطلاعرسانی از فروشهای ویژه، ریست کردن پسورد و …. است. بله لیستی که مشاهده کردید میتواند به همین شکل ادامه پیدا کند و ارسال تعداد زیادی ایمیل باعث اذیت مشتری شما شود. باید از دستهبندی و ارسال ایمیلهایی که برای مشتری میفرستید اطمینان حاصل کنید که این ایمیلها لازم بوده و باعث آزار مشتری نمیشود.به این منظور با دید نقادانه باید به سیستم ارسال ایمیل خود نگاه کنید و هر آنچه اضافی و غیر لازم است را از داخل این سیستم بیرون بکشید، زمانبندی آن را بهینه کنید، ارسال ایمیل را به درخواست مشتری وابسته کنید، امکان حذف ایمیل را برای مشتری فراهم کنید و مواردی همچون این. ارتباط با ایمیل یکی از مهمترین و بهترین روشها با مخاطب است اما همین سیستم اگر زیادهٰروی در استفاده از آن صورت بگیرد میتواند منجر به اتفاقات بسیار بدی شود. ۵: اطلاعات لازم را در صفحههای مربوطه قرار دهید. صفحههای درباره ما، تماس با ما، بلاگ، تعریف قوانین و بسیاری صفحههایی که در سایت به صورت استاتیک وجود دارند، منابع غنی برای اطلاعرسانی است که متأسفانه کسبوکارها آن را جدی نمیگیرند. بسیاری مشتریان یا مخاطبان عادت دارند که اطلاعات لازم را از طریق مراجعه به این صفحهها کسب کنند. اطلاعاتی که در این صفحهها قرار میدهید میتواند نمایی حرفهای و مثبت از شما ارائه کند. نادیده گرفتن این صفحهها هم برای بسیاری از مشتریان ناامیدکننده است و میتواند در تصمیمی که برای خرید از شما دارند تأثیر منفی بگذارد. ۶: صفحه ۴۰۴ را جدی بگیرید روشهای زیادی برای هدایت کاربر از صفحههایی که وجود ندارند وجود دارد ولی بههرحال این امکان را باید در نظر گفت که مخاطب به صفحه ۴۰۴ برخورد کند. اطلاعاتی که در این صفحه قرار میدهید، بخشی برای جستجو در سایت، اطلاعات تماس، منوی راهبری همه و همه میتواند به هدایت مشتری به بخشی دیگر از سایت منجر شود و نرخ خروج از سایت شما را تا حد زیادی پایین بیاورد. https://www.clickyab.com/blog/%d8%a8...a%d9%88%d8%a7/
مشاهده قوانین انجمن