۵ نکته مهم برای داشتن بازاریابی ایمیلی بهتر
بازاریابی ایمیلی یکی از رایجترین نوع بازاریابی در دنیای امروز است. با توجه به قابلیتهای جدید و طراحیهای جذاب و موقعیت بازاریابی خوب، ایمیل را بهترین وسیله برای بازاریابی میدانیم و میخواهیم راههای جالبی که مشتریان برای بازاریابی بهتر ارائه میدهند را معرفی کنیم.
برای ایمیلهای مرتبط از محتوای پویا استفاده کنید
بخش مشخصی از مخاطبان شما اهداف مختلفی دارند و توقع دارند محتوایی که تولید میکنید، بر اساس علاقه و رفع نیازهای آنها باشد؛ اما از طرفی یک سری اطلاعات هستند که باید به همهٔ مخاطبان برسد؛ مثل برنامههای فصلی شرکتها.
در اینجا محتوای پویا وارد عمل میشود. محتوای پویا به شما اجازه میدهد تا یک محتوای تک و شخصیسازی شده را بر اساس اطلاعاتی که از مشترکان خود دارید، بفرستید. همهٔ اینها در یک ایمیل اتفاق میافتد. میتوانید در یک ایمیل هم اطلاعات مشترک را بفرستید و هم اطلاعاتی که برای گروه خاصی از مخاطبانتان است. به این صورت هرکسی به هر آنچه نیاز دارد، میرسد.
https://startupforum.ir/images/imported/2017/11/291.png
بر روی تجزیهوتحلیلهای خود نظارت کنید، پیامهای خود را تنظیم کنید و این مسیر را تکرار کنید
همیشه سعی کنید آمار میزان کلیک بر روی مطالبتان را داشته باشید تا بفهمید که مخاطبان شما به کدام مطالب بیشتر اهمیت میدهند و علاقه دارند. تجزیهوتحلیل اطلاعات در این قسمت بسیار اهمیت دارد. بر اساس اطلاعاتی که به دست میآورید باید مطالب خود را تنظیم کنید تا مخاطب را بیشتر درگیر خود کنید.
برند خود را با یک قالب مناسب ایمیلی در ذهن مخاطب خود حک کنید
مجلهٔ آکسفورد از جمله مجلههای محبوبی است که اخیراً علاوه بر نسخهٔ کاغذی، به نسخهٔ دیجیتالی و آنلاین نیز روی آوردند. برای اینکه بتوانند نسخهٔ آنلاین خود را همانند نسخهٔ چاپی محبوب کنند، تصمیم گرفتند کار جدیدی انجام دهند.
آنها به سراغ یک سرویس طراحی رفتند و از آنها خواستند وب سایتشان را دوباره طراحی کند و هدفشان این بود که وب سایتشان را شبیه به نسخهٔ چاپی مجله کنند. یک قالب جدید طراحی کردند و خبرهای ایمیلی را از طریق آن به مشترکان میفرستادند. طراحی قالبها و نسخهٔ آنلاین که تقلیدی از نسخهٔ چاپی است، برند و نام شما را در ذهن مخاطب حک میکند.
https://startupforum.ir/images/imported/2017/11/292.png
از طریق یک سرویس هوشمند با مخاطبان خود در تماس باشید
سعی کنید راههای پاسخگویی به مخاطبان و مشترکین خود را هوشمند کنید. قالبهایی طراحی کنید که برای هر دستهٔ خاص مناسب باشد و بتوانید در زمان کمتری پاسخ آنها را بدهید.
https://startupforum.ir/images/imported/2017/11/293.png
از لیستهای عضویت به درستی استفاده کنید
برای اینکه با مخاطبان خود در تماس باشید و افراد بیشتری را جذب خود کنید، باید لیست عضویت خود را بهبود ببخشید. این لیستها برای رسیدن به یک بازاریابی مناسب بسیار مهم هستند.
https://www.clickyab.com/blog/%db%b5...c%d9%84%db%8c/