شاید روند نرخ تبدیل صفحه‌های فرود شما طوری باشد که از یک جایی به بعد هیچ تغییری حاصل نشود، آن زمان است که باید به فکر یک تغییر کلی بود.
امروز می‌خواهیم کمی در مورد تغییر سایت‌ها و طراحی مجدد صفحه‌های فرود صحبت کنیم. می‌خواهیم نشان دهیم چه موقع برای اعمال تغییرات می‌توانید دست‌به‌کار شوید.

زمان مناسب برای طراحی مجدد سایت‌ها برای کمک به افزایش نرخ تبدیل صفحه‌های فرود، چه موقع است؟

طراحی مجدد صفحه‌های فرود و یا حتی کل وب‌سایت شما کار خطرناکی است، چراکه دقیقاً نمی‌دانید چه تغییراتی باعث می‌شود نرخ تبدیل بیشتر شود. ممکن است شما ریسک کنید و یک تغییری را اعمال کنید و با کاهش چشمگیر نرخ تبدیلتان روبه‌رو شوید.
حتی کسانی که تجربه‌های زیادی در این زمینه داشته‌اند، طراحی‌های مجددی بر روی وب‌سایتتان انجام دادند و متوجه شدند نرخ تبدیلشان تا ۴۰٪ کاهش یافته است.
به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم که تغییرات را کم‌کم و قدم‌به‌قدم در سایت خود اعمال کنید که نرخ تبدیلتان بیشتر شود.
اما گاهی اوقات تغییرات جزئی نمی‌تواند راه‌حل موضوع ما باشد. در این‌جور مواقع پیشنهاد می‌کنیم که تغییراتی را در طراحی سایت خود اعمال کنید که روح تازه‌ای به آن ببخشد. مثلاً CTA ها را تغییر دید، عناوین را جور دیگری بچینید، مسیرهای رسیدن به صفحه‌ها را تغییر دهید.
این‌جور تغییرات را رفرش کردن هم می‌گویند که هدف ویژه‌ی آن دیدن پیشرفت و تغییر مناسب و رو به رشدی در نرخ تبدیل است که پس‌ازآن بتوانید با خیال راحت‌تری تغییرات بزرگ خود را اعمال کنید تا نرخ تبدیل شما بیشتر از این‌ها هم بشود. چون تغییراتی که اعمال می‌شود کمی ریسکی است، پس بهتر است در مقیاس کم و بر روی ترافیک کمی از سایت شما امتحان شوند. نکات منفی و تأثیرات منفی آن‌ها را کشف کنید و بهبودیافته ی این تغییرات را در سطحی بزرگ‌تر اعمال کنید.
اگر ایده‌ای برای طراحی مجدد و ایجاد تغییرات در سایت خود دارید، آن را در مقیاس کوچکی اعمال کنید. اگر به نتیجه ی خوبی رسیدید، می‌توانید برای طراحی مجدد سایت خود اقدام کنید.
در تست‌ها و آزمایش‌هایی که انجام می‌دهید، با یک نتیجه ی منفی، ایده ی خود را کنار نگذارید. به کار خود ادامه دهید و ایده ی خود را در شرایط مختلف امتحان کنید.


https://www.clickyab.com/blog/%d8%b2...7%d8%ad%db%8c/