بهینه‌سازی و شخصی‌سازی همه‌جا دوروبر ما هست و از سال ۱۹۴۵ اهمیتش شناخته شده بود. امیدواریم که این نقل‌قول‌ها الهام‌بخش شما باشد.

  • بهینه‌سازی به‌طورکلی برای موفقیت در آینده ضرر دارد، اما تنها راهی است که بتوانید در رقابت با دیگرانی که به‌اندازه شما به نتایج کوتاه‌مدت علاقه دارند، به موفقیت برسید.
  • وب‌سایت بدون بهینه‌سازی نرخ تبدیل مثل ماشین بدون چرخ است – شما را به هیچ جا نمی‌رساند.
  • تا تبلیغات شما از همیشه بهتر نشده است،‌ هیچ‌وقت دست از تست گرفتن برندارید.
  • امسال دقت کنید که چطور خرده‌فروش‌ها کارت هدیه‌های تبلیغی نوآورانه به مردم می‌دهند، چون خریداران خیلی از این کارت‌ها خوششان می‌آید. بازپرداخت آنلاین، برندینگ مشترک و شخصی‌سازی کارت‌ها از ویژگی‌هایی است که خرده‌فروش‌های موفق امسال به سراغشان می‌روند.
  • عنصر اصلی محتوای خوب، جدا کردن تک محتوا از جریان است.
  • دیوانگی یعنی فقط یک کار را مرتباً تکرار کنی و انتظار نتایج متفاوت داشته باشی.
  • هدف این است که داده تبدیل به اطلاعات و اطلاعات تبدیل به بینش شود.
  • مردم به ما می‌گویند که چه کسی هستند، اما ما نادیده‌اش می‌گیریم چون می‌خواهیم کسی باشند که ما دلمان می‌خواهد. این موضوع در طراحی‌ها هم صدق می‌کند.
  • بازارت را بشناس، مستقیماً به آن آدم‌ها وصل شو و محتوا و تبلیغات و ترویجی ارائه بده که مطمئنی پاسخ احساسی برمی‌انگیزد.
  • نکته کلیدی این است که محتوای درست را در زمانی به کاربر ارائه کنی که به شکلی درگیرکننده به آن نیاز دارد و این کار را در تمام کانال‌هایی که به آن‌ها سر می‌زند انجام بدهی.
  • مساله امروز این نیست که «ترافیک بیاوریم» – مساله این است که «ترافیک هدفمند و مرتبط بیاوریم.»
  • تلاش برای افزایش فروش صرفاً با کشاندن ترافیک بیشتر به وبسایت با نرخ تبدیل مشتری پایین، مثل این است که سعی کنی یک سطل سوراخ را با ریختن آب بیشتر پر کنی، به جای آنکه سوراخ‌هایش را بگیری.
  • با دو برابر کردن نرخ تبدیل خیلی راحت‌تر می‌شود کسب‌وکارتان را دو برابر کنید تا با دو برابر کردن ترافیک.




https://www.clickyab.com/blog/%d8%a8...8%d8%ae%d8%b4/