انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




فلیپ‌کارت و آمازون، دل به بازاریابی دیجیتالی بسته‌اند


خرده‌فروش‌های بزرگ، شبکه‌های اجتماعی را جدی گرفته‌اند


تغییر شیوه کار خرده‌فروشان آنلاین فلیپ‌کارت و آمازون از تبلیغات سنتی به سمت بازاریابی دیجیتالی موفقیت‌آمیز بوده زیرا بر اساس آمار، فروش این خرده‌فروشان در مقایسه با سال‌ها‌ی گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است ...






______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D9%81%D9%84%DB%...A7%D9%86%D8%AF