زمانی که برای کسب‌وکار آنلاین خود بازاریابی می‌کنید، تولید محتوا یکی از بزرگ‌ترین قطعات پازل بازاریابی شماست.اما چه‌طور می‌توانید، بدون صرف مقدار زیادی هزینه محتوایی عالی به بازار ارائه دهید؟
در دنیای دیجیتال امروز، چندین روش وجود دارد که می‌توانید بدون داشتن یک بودجه‌ی هنگفت محتوایی عالی ایجاد کنید و آن را ترویج دهید.این روش‌ها عبارت‌اند از:
۱ ـ پست‌های وبلاگ
پست‌های وبلاگ‌ها یکی از بهترین روش‌های انتشار محتوایی است که شما می‌خواهید برای بازاریابی به کاربران همیشگی سایتتان و مشتریان بالقوه‌ی خود ارائه دهید. بهترین راه برای استفاده از این پلت‌فرم شگفت‌انگیز بازاریابی، تمرکز بیش‌تر بر موضوع پست‌های وبلاگ به جای تعداد زیاد پست‌هایی است که هر روز یا هر هفته ارسال می‌کنید. محتوایی تولید کنید که واقعا برای خوانندگان شما مفید باشد.اگر نوشتن برای شما چندان کار راحتی نیست، روی مهارت‌های یکی از اعضای تیم‌تان حساب کنید یا به این کار را به یک سرویس ایجاد محتوای معتبر بسپارید. شما می‌توانید بسیاری از افکار و تجارب خود را به عنوان منابع پست‌های وبلاگتان استفاده کنید. با استفاده از تجارب شخصی خودتان می‌توانید اطلاعاتی به کاربرانتان بدهید که بتوانند زندگی‌شان را بهتر کنند و بدون نیاز به صرف مقدار زیادی هزینه به سوالاتشان پاسخ دهید.
۲ ـ کامنت‌گذاری در وبلاگ‌ها
اگر افراد احساس کنند که کامنت‌های شما در سایتشان، جزئی، دقیق و با هوش‌مندی نوشته شده‌است، نه‌تنها آن را نگه می‌دارند بلکه به وب‌سایت شما لینک هم خواهند داد.
۳ ـ ویدئوهای آموزشی
ویدئوهای آموزشی محتوایی با ارزش بالا محسوب می‌شوند. Youtube این امکان را فراهم می‌کند که ویدئو‌های آموزشی‌تان را بدون پرداخت هزینه، به آسانی ارسال کنید. برای شرکت خود پروفایل Youtube بسازید و با تولید ویدئوهای آموزشی این امکان را ایجاد کنید که شهرت بیش‌تری پیدا کنید و ترافیک سایتتان را افزایش دهید.

۴ ـ اینفوگرافیک
یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تولید متن‌های کوتاه و مختصر از اطلاعات پیچیده، روش اینفوگرافیک است. قرارداد با یک شرکت طراحی برای ایجاد یک اینفوگرافیک جدید از محتوای شما، می‌تواند به سرعت بیش‌تر بودجه‌ی بازاریابی کسب‌و کارتان را خرج کند. خودتان هم می‌توانید با کمی استفاده از تکنولوژی‌های جدید این کار را انجام دهید. راه‌هایی وجود دارند که بدون هیچ هزینه‌ای یک اینفوگرافیک عالی تولید کنید. اول، استفاده از قالب‌های رایگان پاورپوینت wordstream است که می‌توانید آن را به آسانی ویرایش کنید و برای نیاز‌های خاص خودتان استفاده کنید. راه بعدی، استفاده از vector kitsMyriad of free است که همه‌ی عناصری که برای تولید یک اینفوگرافیک لازم دارید، ارائه خواهد داد.
۵ ـ مطالعات موردی (Case Studies):
اگر در حال حاضر صاحب یک کسب‌وکار هستید، پس قطعا مشتریانی دارید که از ارزش پیشنهادی محصولات شما راضی‌اند. چرا از آن‌ها نمی‌پرسید که چه‌طور محصولات یا خدمات شما به آن‌ها کمک کرده است؟.چه‌طور از آن استفاده کرده‌اند و چه نتایج مثبتی به‌دست آورده‌اند؟. این اطلاعات را برای تولید یک مطالعه‌ی موردی(case study) بر اساس تجارب مثبت مشتریانتان به منظور حفظ مشتریان جدید استفاده کنید. معمولا لازم نیست برای این کار، پولی به مشتریانتان بپردازید، اغلب آن‌ها با انتشار آن موافق‌اند.

۶ ـ اشتراک‌گذاری ارائه
تقریبا در هر کسب‌وکاری یک پاورپوینت ارائه برای توضیح یک فرآیند، یک محصول جدید یا یک سیاست جدید، ساخته شده‌است. این ارائه‌ها می‌تواند به عنوان منبع اسلایدهای بازاریابی شما استفاده شود، اسلایدهایی که می‌توانید در سایتتان به اشتراک بگذارید.این یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعداد کاربرانی است که اسلایدهای جذاب و قابل درک شما را به اشتراک می‌گذارند.


www.searchenginejournal.com
چطور بدون هزینه‌ی زیاد، محتوایی عالی تولید کنیم - ictstartups.ir