انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :

فریدون قاسم‌زاده؛ خبرگزاری ایسنا / در بازارهای رقابتی و غیر انحصاری، با رشد و توسعه صنایع و افزایش تعداد شرکت‌های فعال در آنها، سهم بازار (Market Share) میان تعداد زیادی از شرکت‌ها تقسیم شده و در نتیجه حجم فروش و سودآوری این شرکت‌ها که خدمات با کیفیت و قیمت‌های مشابهی را ارائه می‌کنند کاهش می‌یابد. […]
نوشته ادغام شرکت‌ها؛ بایدها و نبایدها اولین بار در راه پرداخت پدیدار شد.
مطالب مرتبط

  1. ویژگی‌های اتاق سرور چیست؟ بایدها و نبایدها
  2. بانک‌ها رسانه‌های اجتماعی را جدی بگیرند / رسانه‌های اجتماعی، بایدها و نبایدها
  3. ادغام موسسات به معنای ورشکستگی‌ آنها نیست



______________________________
ادامه در منبع : http://way2pay.ir/82423