انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

مدیریت یک کسب وکار ، بسیار مشکل و چالش برانگیز است، اما روش ها و نکات ساده ای وجود دارد که با به کارگیری آنها می توانید این موقعیت سخت را برای خود آسان تر کنید. مدیریت واقعا کار سختی است. برخی افراد با فراموش کردن چند نکته اساسی و ساده، این کار را برای خودشان سخت تر می کنند. با به کارگیری ۹ نکته زیر به نقل از زومیت، مدیریت را برای خود آسان تر کنید و تبدیل به مدیر بهتری شوید. ۱- زندگی را برای تیم خود ساده تر کنید نقش یک مدیر، افزایش تاثیر و بهره وری گروه های شرکت است تا بتوان اوضاع را بهبود داد، اما بوروکراسی های بی فایده، جلسات طولانی و خسته کننده و درخواست گزارش های بی پایانی که هیچ کس آنها را نمی خواند، فقط اوضاع را بدتر می کند. گوردون ترگولد در این باره می گوید: «یکی از رئیس های سابق من عادت داشت که از ساعت دو بعدازظهر، جلسه برگزار کند. این جلسات اغلب تا پس از ساعت هشت شب طول می کشیدند. او در تمام طول این ساعات حرف می زد و این جلسات هیچ نتیجه مثبتی اعم از جهت دهی، تصمیم گیری یا پشتیبانی نداشتند. بدتر از همه این بود که او همراه داشتن لپ تاپ در جلسه ها را ممنوع کرده بود تا ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/8e5698181645.h...4%d8%a8%d9%87/