ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/10/11
    نوشته ها
    29
    0
    عضو تایید شده

    مدارک مورد نیاز برای ثبت برند هتل

    مدارک مورد نیاز برای ثبت برند هتل:

    1- تکمیل دو نسخه اظهارنامه علامت
    2- مدارک هویت متقاضی :
    الف) اشخاص حقیقی: فتوکپی شناسنامه و کارت ملی
    ب) اشخاص حقوقی: آخرین روزنامه رسمی، تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء
    3- مدارک نماینده قانونی: در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی( وکیل، دارنده یا دارندگان حق امضاء برای اشخاص حقوقی و ...) به عمل آید مدارک آن ضمیمه گردد.
    4- ده نمونه گرافیکی با تصویر از علامت درخواست حداکثر در ابعاد 10×10 سانتی متر
    5- در صورت سه بعدی بودن علامت، ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و درمجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند.
    6- ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوطه.
    7- استفاده ازحق تقدم: در صورتی که متقاضی یا متقاضیان ثبت بخواهند به استناد تقاضای ثبت خارج از کشور ازمزایای حق تقدم "حداکثر تا6 ماه" استفاده نمایند می بایست مدارک مربوطه به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف مدت 15روز از آن تاریخ تسلیم نمایند ( گزیده ای از مقالات فکر برتر).
    8- نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده ازعلامت جمعی و تأییدیه مقام صلاحیت دار
    9- رسید مربوط به پرداخت هزینه های قانونی:
    الف) هزینه اظهارنامه اشخاص حقیقی
    ب) معادل ارزی کلیه هزینه ها و تعرفه های ثبتی علامت بر مبنای فرانک سوئیس می بایست به شماره حساب ارزی به نام خدمات ثبتی اداره کل مالکیت صنعتی واریز گردد.
    نکته : چنانچه برند لاتین باشد یا ریشه عربی داشته باشد باید کارت بازرگانی داشته باشید.
    شایان ذکر است، علامت تجاری پس از به ثبت رسیدن، به سرمایه و دارایی تبدیل می شوند و در صورت رسیدن به شهرت ، به ویژه در سطح بین الملل ، گاه میلیاردها تومان ارزش می یابند.
    در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.


  2. #2
    تاریخ عضویت
    2019/03/17
    نوشته ها
    4
    0
    عضو انجمن
    استعلام ثبت شرکت

    هر شرکتی پس از ثبت از سازمان ثبت اسناد کشور شماره ثبتی دریافت می‌کند که مانند کد ملی آن شرکت است. این شناسه مجوز قانونی فعالیت و تجارت محسوب می‌شود. شما چه بخواهید شرکتی را ثبت کنید و چه بخواهید بدانید فعالیت شرکتی قانونی است یا مدارک آن در سازمان ثبت اسناد ثبت شده است، نیازمند استعلام ثبت شرکت خواهید بود. از دیگر مزایای این شماره امکان بررسی نوع شرکت، تعهدات آن و دسترسی به آدرس قانونی شرکت است.
    هر شرکتی نام مخصوص به خود را دارد که مشخصه آن شرکت است. پس از ثبت شرکت یا ثبت برند ، قانون تحت این نام و نوع شرکت آن را به عنوان شخص حقوقی شناخته که از امتیازات قانونی برخوردار خواهد بود. همان‌طور که شخصیت حقیقی شرکاء از شخصیت حقوقی و تجاری آن‌ها جدا است لذا نام شرکت معمولا چیزی به جز اسم حقیقی افراد یا شرکای تجاری خواهد بود.
    برای ثبت نام شرکت باید به نکات زیر توجه داشت:
    • دارای سابقه ثبت نباشد.
    • واژه بیگانه و غیر فارسی نباشد.
    • دارای معنا و مطابق با فرهنگ اسلامی باشد.
    • حداقل دارای سه سیلاب باشد.

    حجم بالای شرکت‌های ثبت شده در سالیان اخیر باعث شده تا انتخاب نام شرکت به سادگی گذشته نباشد. همچنین با توجه به موارد گفته شده، استعلام نام شرکت قبل از ثبت شرکت ضروری است.
    ویرایش توسط aba.alireza : 2019/04/12 در ساعت 01:22
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

مجوز های ارسال و ویرایش