نرم افزار حسابداری طلا فروشی مخصوص کنترل، نگهداری، خرید، فروش و تهاتر طلا، پلاتین یا نقره طراحی شده‌است. از طریق این نرم افزار حسابداری ، امکان انجام کلیه‌ی امور مربوط به یک مغازه یا موسسه طلافروشی فراهم می‌شود. همچنین در تنظیمات برنامه‌ها امکانی وجود دارد که به‌جای انواع موجودی پلاتین، از انواع نقره‌جات استفاده کرد.

تجربه سال‌های حضور در بازار طلای ایران و آشنایی کامل با خواسته‌های صنف زرگری به همراه مهارت‌ها و قابلیت‌های فنی ما در آنالیز، طراحی و برنامه‌نویسی ، سبب شده است که این نرم افزار هم خیلی قوی، ساختیافته، ساده و سریع باشد و هم مورد توجه و پذیرش طلا فروشان و حسابداران آنها قرار گیرد.

صفحه انتخاب طلای ساده جهت فروش در نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار
شما به راحتی می‌توانید با این نرم افزار علاوه بر نگهداری انواع طلا ، پلاتین یا نقره ، سکه و سایر کالاها خود، به تجزیه و تحلیل سریع اطلاعات مربوط به اجناس خود دسترسی داشته و به راحتی از طریق دفتر حساب هر کالا، کارت کالا و کاردکس حسابداری کالا را تهیه و ملاحظه کنید. گزارشات متنوعی وجود دارد که بر طبق استانداردهای حسابداری و نیازهای صنف زرگری، اطلاعات جامع و پویایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

صفحه صورت کلی گزارشات نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار
توضیحاتی مختصر درباره چگونگی کارکرد نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی

پس از ثبت یک فاکتور فروش ، امکان چاپ آن فاکتور بر روی یک یا چند قالبی که خود طراحی کرده‌اید، فراهم می‌شود. قالب انتخابی را می‌شود به جای چاپ، به صورت تصویر یا PDF در آورد و آنرا برای مشتری ایمیل کرد. همچنین می‌توان پیامک تشکر خرید برای مشتری فرستاد و یا اینکه صورت خلاصه فاکتور را به وی sms زد.
ثبت یک ردیف جنس در فاکتور فروش به‌ روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید از طریق نوشتن کد، انتخاب از فهرست، استفاده از بارکد یا استفاده از RFID جنس را انتخاب کرده و در فاکتور ثبت کنید. ضمن آنکه امکان انتخاب دسته‌جمعی اجناس و ثبت آنها در فاکتور فروش نیز وجود دارد. تعداد ردیف‌های نامحدودی از انواع موجودی‌های جنسی و خدمات را می‌توان در یک فاکتور فروش وارد کرد. هنگام مرجوعی فاکتورهای فروش یا پرداخت امکان انتخاب فاکتور فروش و مرجوعی یکباره‌ی آن و یا ثبت دلخواه یک جنس از دوره‌ی مالی جاری و یا یک دوره ‌مالی گذشته فراهم خواهد بود.

صفحه انتخاب فاکتور طراحی شده جهت چاپ در نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار
هنگام ثبت فاکتور فروش و یا هر فاکتور دیگری که طرف حساب آن یک شخص است، مانده حساب قبلی ریالی، ارزی، طلایی و پلاتین قبلی شخص محاسبه شده، وضعیت تغییرات جدید بواسطه فاکتور جاری مشخص شده و مانده حساب نهایی شخص ارایه می‌شود. درصورت تائید فاکتور توسط شما، مقادیر جدید در گردش حساب شخص وارد شده و در هر لحظه امکان مشاهده‌ی سریع مانده‌حساب‌های اجرتی و گرمی به همراه راس مانده‌ بدهی و طلب اشخاص فراهم می‌‌شود.
در برنامه حسابداری مخصوص طلا فروشی شما می‌توانید هر وقت که اراده کردید، قیمت روز طلا را وارد کنید و از این قیمت در محاسبات بعدی استفاده کنید. هنگام ثبت فاکتورها و گزارشات این قیمت به صورت پیش‌فرض نمایش داده شده و امکان تغییر آن توسط شما نیز وجود دارد. اگر با نحوه‌ی محاسبه قیمت روز طلا در حسابداری زرگری آشنایی ندارید، در این مقاله توضیح داده شده است که به‌طور کلی نحوه محاسبه‌ی قیمت روز طلا و سکه چگونه انجام می‌شود.

صفحه ثبت قیمت روز طلا در نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار
در نرم افزار مسبح تمام عیار، عملیات خزانه داری در همه بسته های آن موجود است. ثبت و کنترل چک های شخصی و چک های دیگران به همراه کنترل سریع عملیات خزانه داری به بهترین وجه ممکن صورت می گیرد. در دفتر حساب حساب های بانکی، دفتر حساب صندوق ها، دفتر حساب اسناد دریافتنی و دفتر حساب اسناد پرداختنی ریز گردش عملیات خزانه داری تهیه و قابل ارایه به شما می شود.
همچنین انجام عملیات مختلف مربوط به ثبت درآمدهای نقدی یا جنسی و ثبت هزینه های نقدی یا جنسی به روش های متفاوت ثبت شده و در نهایت دفتر حساب درآمد یا دفتر حساب هزینه، به تفکیک شرح عنوان هریک، جزئیات گردش حساب چهارگانه ریالی/طلایی/پلاتین/ارزی مربوط به این عناوین و یا جزئیات گردش ترکیبی این حساب ها تحت عنوان حساب ارزش دفتری را در اختیار شما قرار می دهد.

گزینه های هزینه و درآمد و خزانه داری در نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار
نرم افزار حسابداری طلافروشی فاقد بخش جواهرات و مخراجکاری‌ست و به همین دلیل از نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی ارزان‌تر است. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با محیط برنامه از صفحه نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی نیز بازدید کنید. عمده‌ترین خصوصیات این نرم‌افزار عبارتست از: امکان تک‌فروشی و بنکداری، امکان طراحی فاکتور، بارکد، استفاده از تکنولوژی RFID، آمارگیری، تعمیرات، دفتراقساط، امکان ارسال پیامک، امکان ارسال ایمیل، و..که به‌صورت تک‌کاربره یا شبکه ارایه می‌شود.

صفحه مخصوص فرایندهای مربوط به معاملات نرم افزار حسابداری طلافروشی مسبح تمام عیار قیمت نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی

قیمت پایه نرم افزار حسابداری طلافروشی با پشتیبانی یکساله ۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان و با پشتیبانی دوساله ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان است. شما می‌توانید هر یک از ویژگی‌هایی را که دوست داشتید از این بخش انتخاب کنید تا به نرم افزار مخصوص طلافروشی شما اضافه شود. برای داشتن این نرم افزار در همین جا پیام بگذارید (پیام شما منتشر نمی‌شود) یا از طریق شماره تلفن‌های شرکت با ما ارتباط برقرار کنید. شرکت اشراق رایانه به عنوان سازنده و طراح این نرم‌افزار مصرانه و مجدانه پیگیر سوالات و نیازهای شما بوده و خواهد بود.

https://mosabbeh.com/%d9%86%d8%b1%d9...8%d8%b4%db%8c/