ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2019/02/06
    نوشته ها
    3
    0
    عضو انجمن

    استارتاپ وامیار - راهکار حل مشکلات بانکی

    نیاز به سرمایه دارید ؟ معرفی یک راهکار سریع و آسان
    اگر برای شروع کسب و کارتان یا نیازهای دیگر مالی تان نیاز به سرمایه گذار دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.
    خیلی از ما با شنیدن اسم سرمایه گذار به یاد یک بیزنس پلن حرفه ای ، یک ایده ی ناب و مذاکرات پیچیده می افتیم اما امروز راهکار بسیار ساده و سریعی برای دریافت سرمایه به شما معرفی می کنیم.
    وامیار یک استارتاپ در حوزه ی مالی است که اقدام به ارائه ی راهکارهای هوشمند برای دریافت وام از بانک ، تامین سرمایه و مشارکت با ضامن های بانکی می نماید.
    از طریق سایت وامیار می توانید با هزاران فروشنده ی وام در سراسر کشور ، ضامن های بانکی و سرمایه گذاران در ارتباط باشید.
    اگر شما سرمایه مورد نیازتان را برای حل مشکلات مالی ، ایجاد کسب و کار و یا خرید ملک و خودرو نیاز دارید و نمی خواهید از بانک ها وام بگیرید تنها راهکار شما رفتن به سایت وامیار و صحبت کردن با هزاران سرمایه گذار مختلف از سراسر کشور در این سایت است.
    سرمایه گذارانی که در این سایت ثبت نام کرده اند از شما بیزنس پلن های حرفه ای ، تجربه و ... نمی خواهند و اکثرا در کار شما نیز شریک نمی شوند شما فقط با ارائه ی ضمانت برای بازپرداخت سرمایه شان از آن ها سرمایه دریافت می کنید.
    با ارائه ضمانت هایی مثل چک و سفته ، سند ملک یا خودرو و طلا می توانید از این اشخاص سرمایه دریافت کنید و سود و بازپرداخت سرمایه توافقی بین شما و سرمایه گذار است ، پرداخت سرمایه از طریق این اشخاص سریع و آسان است و نیاز به رفت و آمدهای بسیار زیاد به بانک ها را ندارد.
    البته لازم به ذکر است در این سایت ده ها هزار وام از سراسر کشور برای فروش و مشارکت نیز قرار گرفته است و حتی می توانید با ضامن های معتبر نیز برای دریافت وام تان از طریق این سایت اقدام کنید.
    نکته ی جالب این است که سامانه ی وامیار هیچگونه کمیسیونی بابت معاملات شما دریافت نمی کند و تنها با دریافت اشتراک وامیار می توانید از خدمات بی نظیر این سایت استفاده کنید.
    وامیار دارای نشان اعتماد الکترونیک دو ستاره (بالاترین نشان اعتماد الکترونیکی) می باشد.
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2019/02/06
    نوشته ها
    3
    0
    عضو انجمن
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش