فروشگاه خشکبار آلوکده گوشه ای از تجربیات ده ساله تیمی جوان در زمینه تولید، فرآوری و فروش محصولات کشاورزی، میوه و خشکبار است.
یکی از دغدغه های ما ایجاد بستری مناسب برای خرید منصفانه و استفاده خشکبار برای مردم کشورمان بود. از سویی دیگر می دیدیم که خشکبار مصرفی مردم در بسته بندی نامناسب عرضه می شود و هیچ گارانتی برای کیفیت محصولات وجود ندارد. بنابراین سایت آلوکده را در سال 1397 با چشم انداز ارتقاء سلامت جامعه با استفاده از محصولات خشکبار راه اندازی کردیم.


چرا از سایت آلوکده خرید کنید؟
ما بیشتر از آنکه صرفا سایت فروش آنلاین خشکبار باشیم که فقط به پروسه تامین و ارسال محصولات مشغول باشد، کارشناسان حوزه تولید و تهیه خشکبار هستیم که با بهره گیری از نظرات متخصصان تغذیه و بسته بندی، خشکبار باکیفیت را آماده مصرف و خرید می کنیم.
ارائه محصولات باکیفیت یکی از مهم ترین اولویت های مجموعه ماست: بنابر این ما مشتاقانه نظرات مشتریان را همواره مد نظر داشته و در بهبود کیفیت به کار می گیریم.
تحویل رایگان سفارشات در تهران( در فاز اول) با حفظ کیفیت محصولات و سلامت بسته بندی یکی دیگر از ویژگی های سایت آلوکده است.
رعایت اصول استاندارد و نکات بهداشتی در کنار بسته بندی های متنوع و جدید در طرح ها و مناسبت های مختلف از دیگر خصوصیات فروشگاه آنلاین خشکبار آلوکده می باشد.
ما پیوسته با گروهی از کارشناسان و پزشکان تغذیه و طب سنتی در ارتباط هستیم تا علاوه بر پاسخگویی به سوالات کاربران، از نتایج تحقیقاتی حوزه سلامت و مصرف خشکبار بهره ببریم.
همکاران واحد ارتباط با مشتریان در تمام ساعات اداری بصورت آنلاین و تلفنی در کنار شما هستند تا ضمن پاسخگویی به سوالات، شما را در انتخاب صحیح خشکبار یاری کنند.

ماموریت سایت آلوکده:
ما مشتاق دیدن جامعه ای سلامت و شاد هستیم و بر این باوریم که مصرف خشکبار باکیفیت به طریق صحیح می تواند بخشی از آرزوی ما را برآورده کند. برای ارتقاء سلامت شما، چشیدن مزه های ناب و خاطره انگیز و لذت اعتماد به خرید آنلاین مواد غذایی، خود را مهیا کرده ایم.