انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :

قائم‌مقام بانک ایران زمین، با اشاره به چشم‌انداز این بانک برای سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: «ارائه سرویس به درخواست مشتری، استفاده از فناوری به‌صورت یکپارچه در راستای بهبود تجربه مشتری رویکرد ما در بانکداری دیجیتال است.» به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، مجتبی شیروانی قائم‌مقام بانک ایران زمین، بابیان این نکته که به‌زودی توسعه […]
نوشته «قائم‌مقام بانک ایران زمین: نگاه بانکداری دیجیتال، ارائه سرویس به درخواست مشتری است» اولین بار در «راه پرداخت» منتشر شد.

______________________________
ادامه در منبع : https://way2pay.ir/119529