برای کسب موفقیت در ثبت شرکت سهامی خاص چه کارهایی می توان انجام داد؟
تهیه مدارک لازم یکی از کارهایی است که باید حتما انجام شود. منظور از مدارک، تهیه اسنادی است که بتوانید به هنگام مراجعه به دفاتر ثبت شرکت به مسئول ثبت خود ارائه دهید. به برخی از مهم ترین اسناد اشاره می کنیم.
الف) دو نسخه اظهارنامه ای که تکمیل شده باشد.
ب)دو نسخه اساسنامه تکمیل شده
ج)تکمیل فرم تعیین اسم پیشنهادی به ترتیب اولویت نام ها و همچنین ارائه فیش واریزی
د)ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت سرمایه تعهدی (حداقل 35 % سرمایه) همراه با فیش واریزی
ر)ارائه اصل مجوز فعالیت از مراجع قانونی در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد.
ز) تهیه کپی برابر با اصل مدارک احراز هویت سهامداران، مدیران و بازرسان لازم است.
ث)اصل گواهی عدم سوء پیشینه برای اعضای هیات مدیره، مدیر عامل و بازرسان
ض)دو نسخه صورتجلسه هیات مدیره را تکمیل کنید.
پ)اصل وکالتنامه وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت را وکیل شما انجام دهد.