خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
تهیه مدارک لازم یکی از کارهایی است که باید حتما انجام شود. منظور از مدارک، تهیه اسنادی است که بتوانید به هنگام مراجعه به دفاتر ثبت شرکت به مسئول ثبت خود ارائه دهید. به برخی از مهم ترین اسناد اشاره می کنیم. الف) دو نسخه اظهارنامه ای که تکمیل شده باشد. ب)دو نسخه اساسنامه تکمیل شده ج)تکمیل فرم تعیین اسم پیشنهادی به ترتیب اولویت نام ها و همچنین ارائه فیش واریزی د)ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت سرمایه تعهدی (حداقل 35 % سرمایه) همراه با فیش واریزی ر)ارائه اصل مجوز فعالیت از مراجع قانونی در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد. ز) تهیه کپی برابر با اصل مدارک احراز هویت سهامداران، مدیران و بازرسان لازم است. ث)اصل گواهی عدم سوء پیشینه برای اعضای هیات مدیره، مدیر عامل و بازرسان ض)دو نسخه صورتجلسه هیات مدیره را تکمیل کنید. پ)اصل وکالتنامه وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت را وکیل شما انجام دهد.
کارا ثبت، بهترین موسسه ثبت تغییرات شرکت
گواهی بانکی مگه همون فیش رسید نیست؟ یعنی یه سند دیگه به نام گواهی باید جداگانه از رئیس شعبه بگیریم؟ اصلا یه سوالی؟ اگه ثبت شرکت رو به موسسه های حقوقی مثل ثبت شرکت نیک بسپاریم خودشون اینو انجام نمیدن؟
ثبت برند نیک
نمایش برچسبها
مشاهده قوانین انجمن