توسط ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی از حضور شرکت‌های حوزه تجهیزات یا صنایع مرتبط در پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی Labvolution 2019 حمایت می‌کند.
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تصمیم دارد تسهیلات حمایتی برای حضور شرکت‌های زیست‌فناوری حوزه تجهیزات یا صنایع مرتبط را برای حضور در پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دوسالانه بین‌المللیLabvolution 2019 به شرکت‌های حائز شرایط، اعطا کند.
این نمایشگاه از ۳۱ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۹۸ (۲۱-۲۳ ماه می) در شهر هانوفر آلمان برگزار می‌شود. با توجه به تجربه برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بیوتکنیکا ۲۰۱۵ و حضور ۹ شرکت زیست‌فناوری در این پاویون، ستاد توسعه زیست‌فناوری قصد حمایت از حضور شرکت‌های مرتبط با این حوزه را دارد.
حمایت‌های موضوع این دستورالعمل به متقاضیانی تعلق می‌گیرد که مجوزهای بین‌المللی سیستمی مانند ISO, GMP و … ، مجوزها و تائیدیه‌های بین‌المللی محصول مانند CE و CoC و … و مجوزهای داخلی مانند (مجوز وزارت بهداشت در حوزه دارو، لوازم پزشکی و …) را دریافت کرده باشند، همچنین محصولی در بازار داخل توسط شرکت عرضه شده باشد.
باید حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه در چهارچوب برنامه صادراتی شرکت باشد و زیرساخت‌های اولیه برای ورود به بازار بین‌المللی مانند وبسایت، بروشور و کاتالوگ (به زبان انگلیسی یا به زبان بازار هدف) و … را دارا باشد.
بر اساس اعلام ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی؛ انتخاب شرکت‌ها با توجه به اولویت و شرایط نمایشگاه و بر اساس توانمندی شرکت‌ها صورت می‌گیرد.
دستاوردهای موردانتظار ستاد از حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه شامل عقد قرارداد فروش محصول/فناوری/دانش فنی، عقد قرارداد انتقال فناوری یا دانش فنی به داخل کشور، عقد قرارداد همکاری علمی یا سرمایه‌گذاری مشترک و عقد قرارداد تبادل تسهیلات زیرساختی و پشتیبانی می‌شود.

شنبه‌پرس | از شرکت‌های حوزه زیست‌فناوری برای حضور در نمایشگاه 2019 Labvolution حمایت می‌شود - شنبه‌پرس