ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2018/08/18
    نوشته ها
    5
    0
    عضو انجمن

    فرش گرد و بیشترین تاثیر گذاری در محیط



    فرش گرد در دکوراسیون منزل

    وقتی که صحبت از خرید فرش میشه ، بیشترین چیزی که ذهن خطور میکنه فرش های مستطیل یا مربع هستند نه فرش گرد و چیزی که برای دکوراسیون خانه و منزلشون تصور میکنند حضور این مدل از فرش هاست و تصور فرش گرد را اصلا ندارند در واقع برای اکثر مردم یک فرش تا زمانی که گوشه نداشته باشد فرش نیست! در واقع اگر به تاریخچه فرش ها و بیشترین مدل فرش هایی که در تمام دنیا استفاده شده هم نگاه کنیم بیشتر فرش ها دارای گوشه هستند. اما در واقع صحبت اصلی دکوراسیون داخلی استفاده از تمام حالت های خط برای پویا تر کردن و چیدمان منزل است.

    با این تعاریف باید بگیم که فرش گرد نه تنها ویژگی های منحصر به فردی به چیدمان اضافه میکنند بلکه بیان متفاوتی از مد را هم ارائه میدهند. اگر از فرش دایره در جای درست خود استفاده کنیم بیشتر از یک فرش معمولی در دکور یک اتاق تاثیر دارد. اما نکته بسیار مهم استفاده از فرش گرد در جای درست خودشه تا موقعیت بدترکیبی به فضای منزل شما نده!


    بهترین زمان برای خرید فرش گرد

    بهترین زمان استفاده از فرش های گرد موقعیست که شما در حال تهیه لوازم دکور و مبلمان هستید و اول به سراغ تهیه فرش رفتید. در این حالت میتونید قدم به قدم طبق اندازه و رنگ فرش گرد تون بقیه لوازم رو تهیه کنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

    اکثر اتاق ها در تمام دنیا دارای گوشه هستند و معمولا ۴ گوشه مشخص دارند. در این مواقع بخاطر تکنیک های بصری مغز انسان، استفاده از فرش گوشه دار یک هماهنگی بصری در فضا ایجاد میکنه و باعث القای حس ثبات و ارامش میشه. از طرفی یک فرش گرد در محیط نامناسب ممکنه خیلی هارو دلزده کنه!

    هیچ ضرورتی برای استفاده به تنهایی از فرش گرد در دکوراسیون پذیرایی منزل وجود نداره، شما میتونید از ترکیب فرش گوشه دار معمول در کنار فرش گرد استفاده کنید.

    یکی از آسونترین راه های هماهنگ کردن فرش گرد در اتاق قرار دادن تمام مبلمان روی اون فرش هست. حتی ممکنه یک صندلی به تنهایی یا یک میز به تنهایی روی این مدل فرش قرار بگیرد. مهم اینه که پایه مبل و میزتون داخل این دایره باشه.

    همینطور میتونید از یک قالی گرد برای دکور کردن نقطه دوری از منزل استفاده کنید، یک صندلی راحتی و یک جلو مبلی رو روی فرش گرد تون قرار بدید و یه گوشه دنج رو بسازید.

    از اینکه از فرش گرد در فضاهای شخصی مثل اتاق خواب یا حمام استفاده کنید نترسید. تحقیقات نشون میده که اگر فرش دایره در کنار تخت قرار بگیرد و صبح به محض اینکه پاتون رو روی اون قرار بدیدحرکت و فعالیت شما سرعت میگیره.از این مدل فرش در اتاق مهمان هم میتونید استفاده کنید.


    فرش گرد مدرن یا سنتی


    برخلاف تصور عمومی فرش های سنتی هممیتوننددر مدل دایره بافته بشن. مثلا یک فرش گرد که با دقت بسیار زیاد و در یک طرح زیبا بافته شده میتونه زیر مبلمان قرار بگیرد. میتوانید اونهارو در فضای ورودی منزل قرار بدید. بسیاری از فرش های گرد مدرن الهام گرفته شده از فرش های گرد سنتی هستند.

    فرش های گرد به خوبی برای اتاق هایی که به تنهایی نکته زیبایی ندارند مناسب است. همینطور برای اتاق هایی که به شکل دایره با ستون های بلند هستند و بیشتر میخواهیم روی فضای طراحی کلی اتاق کار کنیم و اون رو به نمایش بگذاریم فرش های گرد مناسب هستند.

    فرش های گرد رو میتوانیم به تنهایی با یک مبل تک رنگ ترکیب کنیم، پس در انتخاب رنگ فرش گردتون جسارت به خرج بدین. فراتر از کلیشه قدم بذارید و محیط جذاب و سبک خودتون رو با کمک فرش های گرد بسازید.

    ما برای کمک به کامل شدن دکوراسیونتون پیشنهادهای متنوعی از فرش های گرد داریم.منبع:فرش گرد



    ویرایش توسط shabnamnmj : 2018/08/20 در ساعت 07:05
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

مجوز های ارسال و ویرایش