ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2018/08/15
    نوشته ها
    2
    0
    عضو انجمن

    Cool نحوه ثبت اختراع

    سلام من در مورد ثبت اختراع و طرح و ایده ها زمان زیادی رو صرف کردم به مراکز مختلفی سر زدم .
    با توجه به رشته ایی که داشتم و ارشد برق خونده بودم مدام در زمانی که دانشگاه بودم دنبال یک راه حلی برای ثبت کردن اختراعاتم بودم تا اینکه .....
    می خواستم تجربه ایی از خودم رو در این مسیر سخت به شما هم بگم
    من خیلی فراز و نشیب برای ثبت کشیدم و خیلی از ثبت هام تا مرحله ای جلو میرفت و به نتیجه نمیرسید بعد 4 سال من با موسسه حامی نوابغ جوان آشنا شدم .
    از مشاوره های رایگان استفاده کردم و چقد خوب به بنده پاسخ میدادن الان بنده تونستم به کمک موسسه حامی نوابغ جوان حتی یک مقاله علمی هم بنویسم در مورد ثبت اختراع خودم و دوست داشتم که به شما هم این موضوع رو مطرح کنم .
    nokhbeha.com
    حامی نوابغ جوان مرسی که هستییییییی
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2018/09/01
    نوشته ها
    1
    0
    عضو انجمن

    Post اختراع,حامی,نوابغ,جوان .ipo,فناوری

    منبع:موسسه حامی نوابغ جوان
    اختراع چیست؟
    برگزيده اي از راهنماي wipoدر اقتصاد مبتنی بر دانش امروز راهبرد اختراعات یک مؤسسه یا بنگاه نوآور باید عاملی کلیدی در راهبرد کسب و کار آن باشد.این راهنما منافع تجاری سیستم طرح و ایده را برای تمام شکلهای مؤسسات و بنگاهها بطورعملی و ساده توضیح میدهد. ضمن اینکه به خوانندگان توصیه میشود هنگامیکه در پی کسب حمایت بهره برداری تجاری یا اجرای حقوق اختراع هستند باید با یک کارشناس اختراعات مشورت کنند این راهنما اطلاعاتی عملی را ارائه میدهد که هدف آنها کمک به درک مفاهیم ابتدائی و قادر کردن مديران به مطرح کردن پرسشهای صحیح هنگام مشورت با یک کارشناس در خصوص مسائل مرتبط با اختراع است.از مؤسسات و بنگاههای کوچک و متوسط (sme) دعوت میشود از این راهنما با دید گنجاندن فناوری و راهبرد اختراعات در مجموع راهبرد کسب و کار، بازاریابی و صادراتشان استفاده کنند. وایپو از هر نوع بازخورد برای بهبود این راهنما به منظور تضمین اینکه بتواند بطور مناسب نیازهای نوظهور مؤسسات و بنگاههای کوچک و متوسط در سرتا سر جهان را مرتفع کند، استقبال میکند.
    نام: photo_2018-08-30_13-34-47.jpg نمایش: 32 اندازه: 42.8 کیلو بایت