چگونه یک هم بنیان گذار برای استارت آپ خود پیدا کنیم؟

تاکنون بارها بنیان گذاران استارت آپ ها از من پرسیده اند که چگونه هم بنیان گذار و یا اعضای دیگر تیم خود را پیدا کنند؟ این مشکل یکی از مهمترین چالش های پیشروی تیم های استارت اپی است. اکثر استارت اپ ها موفق نمی شوند فقط به همین دلیل که نتوانسته اند تیم خود را کامل کنند و یا به دلایل مختلفی اعضا تیم نتوانسته اند با یکدیگر کار کنند.
اولین راه برای پیدا کردن هم تیمی در میان گذاشتن ایده خود با دوستان و افرادی که در جامعه با آنها ارتباط دارید می باشد. با این کار هم می توانید ایده خود را اعتبارسنجی کنید و هم ممکن است بتوانید هم تیمی خوبی را پیدا کنید.
شبکه های اجتماعی مجازی و حقیقی بزرگترین فرصتی هستند که نباید از آنها غافل شوید. نگران بیان ایده خود نباشید. تجربه نشان داده ایده به تنهایی ارزشی ندارد. پس بدون نگرانی ایده خود را در شبکه های اجتماعی مطرح کنید و سعی کنید افراد علاقمند و مورد نیاز خود را جذب کنید. حتی می توانید برای تخصص مورد نظر آگهی شغلی تهیه کنید.
راه دیگر شرکت در رویداد های کارآفرینی، کارگاه های آموزشی، جلسات و دورهمی های مرتبط با کار استارت آپی است. با حضور در این رویدادها و فضاهای جدید و مشاوره با منتورها و افراد باتجربه می توانید افراد مورد نظر را پیدا کنید. همچنین حضور در دانشگاه های خوب را به هیچ وجه فراموش نکنید.


https://t.me/vaezinejad/208