ایران‌رنتر

ما در ایران‌رنتر باور داریم که می‌توان آینده را همین امروز تجربه کرد و با استفاده از روش‌های به‌روز و مدرن امکان خرید را برای همه افراد فراهم آورد. اعتماد به همه اقشار جامعه از مهم‌ترین اهداف ما در ایران‌رنتر است و خوشحال هستیم که تمام افراد جامعه با هر سطح درآمدی می‌توانند از همراهان ما باشند.

از آنجاییکه ایران‌رنتر یک پلتفرم فروش اقساطی است، برای آن دو بخش برای خرید اقساطی و سرمایه‌گذاری فراهم آورده‌ایم. خرید اقساطی از ایران‌رنتر که با اعتبارسنجی افراد انجام می‌شود، کاملاً آنلاین و بدون چک و ضامن است. تأمین‌کنندگان نیز با تأمین وجه برای خرید وسایل می‌توانند در ایران‌رنتر یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه داشته باشند. این یعنی ایران‌رنتر تأمین‌کنندگان را به خریداران متصل می‌کند.

تأسیس ایران‌رنتر

ایران‌رنتر در سال 1394 توسط سه هم‌بنیانگذار تأسیس شد و در ابتدا تنها یک استارتاپ اجاره وسایل رویدادها بود که دارایی‌های خود را به مشتریان اجاره می‌داد. با گذشت زمان و رشد مجموعه، علاوه بر اجاره وسایل مربوط به رویدادها، امکان اجاره وسایل دیگر همچون وسایل نمایشگاهی، سفر، کودک، ورزشی و دیجیتال نیز فراهم آمد.

جذب اولین راند سرمایه

بعد از استقبال مشتریان و با جذب اولین راند سرمایه از شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ در اواسط سال1395 مدل کسب و کارمان را تغییر داده و به جای اجاره دادن وسایل خود، افرادی که تمایل داشتند وسایلشان را در اختیار ایران رنتر قرار می دادند و ما وسایلشان را اجاره می‌دادیم.

راند دوم سرمایه

در بهمن 96 دومین سرمایه را مجدداً از شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ جذب کردیم و به معرفی مدل نوآورانه اجاره با امکان مالکیت پرداختیم. در این مدل مشتریان می‌توانستند با پرداخت اجاره ماهانه یا روزانه از وسیله مورد نظرشان استفاده کرده و در صورت عدم نیاز، آن را به ایران‌رنتر برگردانند و یا پس از پرداخت 12 ماه اجاره مالک وسایل کاملاً نو شوند.

دریافت سومین راند سرمایه

خلاقیت همیشه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و ما به دنبال جدیدترین و خلاقانه‌ترین راه‌ها برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان بوده‌ایم. از این‌رو، در خرداد سال 1396 یک فرصت سرمایه‌گذاری جذاب را برای کسانی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند معرفی کردیم. در این روش سرمایه‌گذاران و تأمین‌کنندگان وسایل می‌توانستند با تأمین وسایل برای اجاره با امکان مالکیت یک سرمایه‌گذاری هوشمند انجام دهند.
با معرفی این مدل سرمایه‌گذاری که مختص به ایران رنتر است و با وجود رشد چشمگیر و وجود تیم متخصص توانستیم در بهمن ماه سال 1396 سومین جذب سرمایه مشترک را از جانب شرکت سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان و بنیاد برکت به دست آوریم.

برگی دیگر

با روند رو‌به‌رشدی که در این چند سال داشتیم و با وجود تقاضاهای روزافزون برای خرید اقساطی آنلاین، برآن شدیم تا ایران رنتر را به پلتفرم فروش اقساطی وسایل تبدیل کنیم و با هدف سهولت هرچه بیشتر در خرید اقساطی آنلاین به اولین پلتفرم فروش اقساطی در ایران تبدیل شدیم. وسایل موجود در پلتفرم فروش اقساطی ایران رنتر شامل وسایل دیجیتال، اداری، سرگرمی، خانگی و شخصی است. به علاوه با این رویکرد جدید همچنان تأمین‌کنندگان و سرمایه‌گذاران برای فروش اقساطی وسایل در ایران‌رنتر سرمایه‌گذاری کرده و مشتریان می‌توانند از خرید اقساطی وسایل که کاملاً آنلاین و بدون نیاز به چک و ضامن است و با استفاده از اعتبار سنجی هوشمند و آنلاین انجام می شود استفاده کنند.

چشم‌انداز آینده

از آنجایی که خرید اقساطی یک راه‌حل همیشگی برای خرید وسایل مورد نیاز افراد بوده است و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و متعاقب آن، اهمیت زمان در دنیای مدرن امروزی، توانستیم ایران‌رنتر که متشکل از تیمی 80 نفره از متخصصین است را به فروشگاهی آنلاین برای فروش اقساطی تبدیل کنیم که طیف وسیعی از وسایل را پوشش داده و همچنان در حال گسترش این وسایل است. سهولت و سرعت بیشتر در ارائه خدمات و اعتبارسنجی افراد که همه در فرآیندی کاملاً آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری صورت می‌گیرد یکی از اهداف مهم ما در راستای رضایت بیشتر مشتریان است و برای آن به امتحان روش‌های جدید و به روز می‌پردازیم. ما به نیاز مشتریان می‌اندیشیم و به دنبال راه‌هایی نوآورانه و راحت برای خرید اقساطی و ارائه خدمت هر چه بهتر به آن‌ها هستیم.




https://iranrenter.com/