تیهو فروشگاه اینترنتی عرضه محصولات دریایی در تهران است. تیهو یک فروشگاه آنلاین ماهی هست که تمامی محصولات خود را از بازار ماهی شیلات بندرعباس (گامبرون) تهیه می کند. تمام تلاش ما این هست که فاصله عرضه ماهی ها و میگو(محصولات دریایی) در بازار بندرعباس تا تحویل آن، درب منزل در تهران را به یک روز برسانیم.


فروشگاه تیهو عرضه کننده انواع ماهی و میگو تازه و گرمسیری از آبهای نیلگون خلیج فارس و دریای عمان(مکران) است که با حمایت فروشگاه ماهی شیلات هرمزگان در تهران تاسیس شده است. فروشگاه ماهی شیلات هرمزگان تنها فروشگاه ۱۰۰% بهداشتی و استاندارد آبزیان در بندرعباس است که انواع ماهی و میگوی تازه و صید روز را به صورت مستقیم و قیمت مناسب در محیطی مدرن و با واحد ماهی پاک کنی مکانیزه به مشتریان عرضه می نماید. کلیه ماهی ها و میگو فروشگاه تیهو به صورت مستقیم از صیاد و با حذف واسطه ها تامین میگردد که با دارا بودن واحد کنترل کیفیت (بازرسان دامپزشکی و بهداشت) مستقر در فروشگاه ماهی شیلات هرمزگان به عنوان تامین کننده تیهُو، تازگی و کیفیت آبزیان را تضمین می کند.

تیهو، از دریا تا منزل
معمولا هر فصل ماهی های مربوط به خود را دارد، تیهو با توجه به فصل، ماهی ها را در سایت موجود کرده و با توجه به برنامه های پرواز یک روز را به عنوان روز ارسال مشخص میکند.پس از ثبت سفارش مشتریان عزیز، معمولا تیهو یک روز قبل از ارسال ماهی ها را تامین کرده و پس از پاک کردن مطابق نظر مشتری آنها را برای چند ساعت فریز میکند. نه، اشتباه نکنید، این فریز کردن، با ماهی های یخی موجود در بازار تفاوت میکند. تیهو به واسطه قوانین هواپیمایی و همچنین اطمینان از سلامت محصول در طول سفر فقط چند ساعت ماهی ها را فریز میکند تا از فساد آنها جلوگیری کند حال آنکه مشاهده شده برخی سودجویان در فصل های پر صید ماهی و میگوهای مازاد را فریز کرده و بعد از گذشت چند ماه با آب کردن یخ، آنها را در بازار به فروش می رسانند. سفارش های عمده و رستوران ها (بیش از ۳۰ کیلو) در صورتی که هر یک از مشتریان به صورت عمده خرید نمایند سفارش آنها پس از تامین با اولویت و با اولین پرواز ارسال خواهد شد. سفارش های فوری هریک از مشتریان عزیز که نیاز به محصولات دریایی در تاریخ مشخصی داشته باشند میتوانند با هماهنگی محصول خود را در تاریخ مشخص شده دریافت کنند. پس از رسیدن محصولات به تهران تیهو آنها را مستقیما از فرودگاه به درب منزل مشتریان گرامی ارسال خواهد کرد.
تیهو طعم اصیل جنوب




خرید آنلاین ماهی و میگو جنوب در فروشگاه تیهو