تی‌نوش - حس خوب دستیابی به نتایج عالی

در کمتر از ۴۰ روز،
لاغری و تناسب اندام را به عادت عمیق زندگی خود تبدیل کنید.


تی‌نوش شما را توانمند می‌سازد تا تندرستی، شادی و پول را محور اساسی زندگی سعادتمندانه خود سازید و شما نیز دیگران را توانمند سازید تا این‌گونه زندگی کنند.
سازمان تی‌نوش از دو بخش اصلی تشکیل شده است:
۱. عرضه پکیج‌های تناسب اندام و زیبایی که بر اساس طبع‌شناسی اختصاصی و نیاز هر فرد ارائه می‌گردد و به شما کمک می‌کند، بدون نیاز به رژیم غذایی آزاردهنده، با ایجاد تعادل طبیعی در طبع خود، طبیعی، راحت، سریع و بسیار کم‌هزینه نتیجه بگیرید. مشاوران تی نوش همگی زیر نظر خانم الهه نصیری‌فرد و مریم کاوه که از مربیان حرفه ای ورزش پبلاتس و دارای گواهینامه از انجمن پیلاتس ایرانیان هستند، آموزش دیده‌اند و در تمامی طول فرآیند با شما هستند تا اطمینان حاصل شود تک‌تک مشتریان نتایج عالی و قطعی بدست می‌آورند. در واقع، علاوه‌ بر پکیج‌های لاغری، چربی‌سوزی و تناسب اندام، جوان سازی پوست و مو و درمان بی‌خوابی و آرامش اعصاب، خدمات مشاوره‌ای و تغذیه‌ای به‌همراه نکات کلیدی ورزشی به شما آموزش داده می‌شود و این تفاوت اساسی تی‌نوش را شکل می‌دهد.
۲. بخش دیگر سازمان تی‌نوش، ایجاد شغل‌های پردرآمد بدون سرمایه از طریق تبدیل شدن به یک مشاور حرفه‌ای، پس از طی دوره‌های آموزشی کاملا رایگان اما فوق‌العاده ارزشمند می‌باشد. این آموزش‌ها بر اساس سیستم بازاریابی شبکه‌ای پایه ریزی شده‌است، سیستمی که بیش از ۲۰۰ میلیون نفر از مردم دنیا در آن شاغل هستند. با تی‌نوش پردرآمد‌ترین شغل دوم برای کارمندان، زنان خانه‌دار و حتی شغل اول برای افراد علاقه‌مند به آزادی مالی، به‌ سرعت و سهولت در دسترس قرار می‌گیرد.



https://www.tnoosh.com/